حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » رییس اتاق اصناف همدان از اجرای طرح «خرید شفاف» در بازار عید نوروز خبر داد

رییس اتاق اصناف همدان از اجرای طرح «خرید شفاف» در بازار عید نوروز خبر داد رییس اتاق اصناف همدان از اجرای طرح «خرید شفاف» در بازارهای استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای کمک به مردم برای تامین مایحتاج ضروری و کالاهای اساسی موردنیاز عید نوروز در واحدهای صنفی منتخب استان اجرا می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حسین محرابی اظهار داشت: طرح خرید شفاف در راستای شفاف سازی قیمت‌ها برای حمایت از مصرف کننده اجرا می شود تا مردم بتوانند با قیمت کمتر و استفاده از تخفیف ها، اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی گفت: این طرح با همکاری ۱۰ اتحادیه منتخب از جمله پوشاک، کیف و کفش، آجیل و شیرینی، میوه و کالاهای اساسی اجرا می‌شود و واحدهای صنفی اجناس خود را با ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف به متقاضیان عرضه می کنند.

به گفته او، امسال هیچ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان همدان برگزار نخواهد شد و واحدهای صنفی شرکت کننده در این طرح با نصب بروشورهایی با عنوان «خرید شفاف» مردم را از تخفیف‌های خود مطلع می کنند.

محرابی با تاکید بر اینکه شرکت کسبه و بازاریان در طرح فوق اجباری نیست، اظهار داشت: اجرای این طرح به صورت سراسری است و با پیوستن صنوف همدان به این طرح نمایشگاهی به وسعت ایران خواهیم داشت.

رییس اتاق اصناف همدان همچنین از بازرسی و نظارت بر بازار عید نوروز خبر داد و گفت: بازرسان ما در گشت‌های مشترک با تعزیرات، بهداشت و صمت در پنج شیفت کاری قیمت، کیفیت و سلامت اجناس را کنترل می کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این تیم بازرسان با استقرار یک دستگاه کانکس در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان آماده دریافت شکایت‌های مردمی است و شهروندان در صورت هرگونه نارضایتی از فعالیت اصناف می توانند به این واحد مراجعه کنند.

محرابی با بیان اینکه افزایش قیمتی در عرضه اقلام مختلف نداریم، گفت: قیمت فروش حبوبات ثابت است و به طور مستمر بر نرخ اجناس و عرضه و تقاضای بازار نظارت داریم.

به گفته وی، اقلام اساسی مانند برنج، روغن، شکر،مرغ و تخم مرغ به وفور وجود دارد و هیچ کمبودی در این زمینه تا پس از عید نوروز نخواهیم داشت حتی موجودی انبارهای استان کفاف ماه رمضان را هم خواهد داد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.