حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » بیش از 40 نماد نوروزی در شهر ملایر نصب می شود

شهردار ملایر گفت: در راستای ارتقای کیفیت منظر و هویت بخشی به فضای شهری، افزایش فضای متناسب با نوروز و اجرای طرح استقبال از بهار، بیش از 40 نماد مناسبتی نوروزی در این شهر نصب می شود.

...

کاوش نیوز: حسین بابایی اظهار داشت: این نمادها توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر طراحی و ساخته شده است و طی روزهای آینده در میادین و معابر شهر نصب می شود.

وی افزود: هزینه ای افزون بر سه میلیارد ریال برای ساخت و طراحی نمادهای مناسبتی نوروزی در ملایر هزینه شده است.

شهردار ملایر ادامه داد: این موارد شامل نمادهای نوری دست و گل رز، دست و پروانه، هفت سین نوری، ساعت تحویل سال، درخت و آدمک نوری، تخم مرغ، تونل نوری، اسب و کالسکه، سیب نوری، بالن، سنگ معلق، نماد قهر و آشتی، آدمک و قاصدک، هفت سین قو، جام هفت سین، پیرمرد و پیرزن، دخترک و جعبه کادو است.

بابایی بیان کرد: با توجه به اینکه ملایر به عنوان شهر جهانی انگور و شهر ملی منبت ثبت شده است، نماد شهر جهانی انگور و منبت نیز طراحی و ساخته شده و در روزهای آینده در سطح شهر نصب می شود.

وی با بیان اینکه با فرا رسیدن ایام نوروز و فصل بهار، مردم به فکر آغازی نو هستند گفت: در این راستا شهرداری ملایر علاوه بر توجه بیشتر به پاکیزگی شهرها همراه با آذین ‌بندی، تعویض پرچم ‌های فرسوده، رنگ‌ آمیزی جدول ها و نصب نمادهای شهری به استقبال نوروز می ‌رود.

شهردار ملایر ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت شهروندان در حفظ پاکیزگی و زیباسازی شهر اظهار داشت: در نخستین گام شهرداری نسبت به فضاسازی شهری، پاکسازی و شستشوی نمادهای موجود شهر و بازسازی آ‌نها اقدام کرد.

بابایی افزود: در گام بعدی تلاش شد عناصری که در منظر شهری اخلال ایجاد می ‌کنند و به نوعی موجب آلودگی بصری می‌ شوند، جمع ‌آوری شوند.

وی ادامه داد: تمام تلاش شهرداری بر این است تا با آماده سازی اماکن دیدنی و جاذبه های تفریحی و گردشگری و زیباسازی شهر بتوانیم استقبال خوبی از مسافران داشته باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.