حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » بیانیه «گام دوم انقلاب» برای اصلاح بودجه راهگشا است

امام جمعه ملایر گفت: بخشی از بیانیه «گام دوم انقلاب» رهبر معظم انقلاب که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران ارایه شد، اصلاح بودجه راهبردی و راهگشا است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: یکی از رهنمودهای معظم له در این بیانیه بودجه بندی معیوب و نامتوازن است که باید ساختار بودجه توسط مسئولان اصلاح شود.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اقتصاد را یک نقطه کلیدی و راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی عنوان کرده اند افزود: برای رفع مشکلات اقتصادی کشور و عیب های بودجه نامتوازن که کشور با آن مواجه است، باید چاره اندیشی کرد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه حدود 84 درصد از کل بودجه یک سال کشور در اختیار دولت است بیان کرد: هیات دولت درباره بیانیه «گام دوم انقلاب» بیانیه صادر کرد که باید برای حل مشکلات اقتصادی و بودجه ای کشور به این بیانیه عمل کند.

به اعتقاد حجت الاسلام برقرای دشمنان در تلاش هستند با آنچه که وی از آن به عنوان ایرادات و موانع گروه ویژه اقدام مالی عنوان می کند، جلوی دور زدن تحریم ها را بگیرد و طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب این اقدامات همه توطئه است.

خطیب جمعه ملایر استعفای «محمدجواد ظریف» در شرایط کنونی کشور را به صلاح ندانست و بازگشت وی را بهترین اقدام برشمرد و افزود: در سفر رییس جمهوری سوریه به ایران که هشت سال نظام اسلامی با شجاعت در مقابل داعش ایستاد، تمامی مسئولان باید به استقبال وی می رفتند.

حجت الاسلام برقراری همچنین از مسئولان کشوری درخواست کرد: برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اقدامی اثرگذار انجام دهند و جلوی افزایش بی رویه قیمت ها و گرانی ها را بگیرند.

وی خواستار حضور پرشور مردم در جشن نیکوکاری و کمک به نیازمندان همزمان با فرا رسیدن عید نوروز شد و گفت: همه با هم تلاش کنیم نیازمندان و محرومان نیز در این شادی ها و جشن ها سهیم باشند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.