حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » نوشت افزار ایرانی تربیت فرزندان اسلامی / با خرید جنس ایرانی آینده فرزندان بیمه می شود

 

بوی مدرسه و بوی پاییز در راه است . خانواده ها در مسیر خرید لوازم تحریر و بچه ها هم در انتظار رسیدن روز اول مهر و رفتن دوباره به مدرسه ، امروز ها بازار خرید لوازم تحریر داغ داغ است. براستی فرهنگ خرید نوشت افزار ایرانی چقدر می تواند در تربیت فرزند موثر باشد. تا جامعه ایرانی اسلامی فرزندان اسلامی تربیت کند.

...

 

بوی مدرسه و بوی پاییز در راه است . خانواده ها در مسیر خرید لوازم تحریر و بچه ها هم در انتظار رسیدن روز اول مهر و رفتن دوباره به مدرسه ، امروز ها بازار خرید لوازم تحریر داغ داغ است. براستی فرهنگ خرید نوشت افزار ایرانی چقدر می تواند در تربیت فرزند موثر باشد. تا جامعه ایرانی اسلامی فرزندان اسلامی تربیت کند.

با خرید جنس ایرانی آینده فرزندان بیمه می شود

به گزارش کاوش نیوز، حجت الاسلام مهدی فرهادی مدرس حوزه و دانشگاه می گوید: خانواده ها با خرید نوشت افزار ایرانی فرزندان خود را بیمه می کنند.بنابراین  تلاش کنند تا کالای ایرانی و نوشت افزار ایرانی برای فرزندان خود خریداری کنند. زیرا با خرید کالای ایرانی فرزندان وجامعه را بیمه می کنند. خرید کالای خارجی مساوی است .با دور شدن فرزندان از فرهنگ ایرانی اسلامی و دور شدن از اعتقادات . بنابراین سعی کنیم درخرید نوشت افزار با فرزندان همراهی و هم فکری داشته باشیم.و از گرانی اجناس نگران نباشند. زیرا با خرید جنس ایرانی آینده فرزندان بیمه می شود.

تربیت صحیح مساوی با عرق ایرانی اسلامی

وی با اشاره به تاثیرتربیت صحیح در خانواده می افزاید: خانواده ها می توانند بستر مناسب را برا ی تربیت فرزندان فراهم کنند. درعلم روانشناسی آمده که حتی قبل تولد برای تربیت باید کار کرد.بطوریکه انتخاب رنگ لباس و مدل آن، اسباب بازی و.. در تربیت فرزند اثر گذاراست . بنابراین دقت کنیم درانتخاب وسایلی که برای فرزند خریداری می شود.فرهنگ ایرانی اسلامی را القاء کند. تا فرزندانمان در هنگام تحصیل خود تحلیلی درستی داشته باشند. و بسوی نوشت افزار ایرانی گرایش پیدا کنند.درواقع تربیت صحیح و آشنایی با فرهنگ ایرانی اسلامی می تواند به فرزندان کمک کند تا عرق ایرانی داشته باشند.تعامل اعضای خانواده هم تاثیر گزار است.افراد خانواده ها هرگز در باره جنس خارجی تبلیغ نکنند.این مهم است .که بزرگتر ها از جنس ایرانی استفاده کنند.

دوران دفاع مقدس الگوی برای تولید کنندگان

فرهادی سخنی هم با تولید کنندگان دارد و اظهار می دارد: در بخش دیگر جامعه و گرو های تولیدی هستند که نقش دارند.تولید کنندگان نوشت افزار باید زیرساخت ها را آماده کنند.تا مردم تمایل داشته باشند. از نوشت افزار ایرانی استفاده کنند.رنگ ، جنس، قالب، تنوع سایز ها و شکل، کیفیت اگر خوب باشد. می تواند بسیار تاثیربگذارد.گرو ه های تولید بر اساس فرهنگ اسلامی ایرانی تولیدات داشته باشند، تا خانواده ها درانتخاب دچار مشکل نشوند. بهترین بستر دوران دفاع مقدس است که می تواند الگوی خوبی باشد.برای ارتقای فرهنگ ایرانی اسلامی ، می شود درجلد نوشت افزار ها استفاده کرد.از همه مهمتر جستجو و تحقیق نیازها ست که گرو ه های تولید شناسایی و سپس تولید کنند.

بنابراین تا بازگشایی مدارس راهی نیست. اگر برای خرید نوشت افزار اقدام نکرده اید. حتما درانتخاب نوشت افزار فرزندانمان را همراهی کنیم. زیراآینده دردست فرزندانمان است. اگر خواستار ایران سربلند و اسلام پایدار هستیم. دقت کنیم.تربیت با تعلیم همراه شود.انتهای پیام/

رقیه بشارت نیا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.