حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » پیام تبریک استاندارگلستان به مناسبت روزخبرنگار

پیام تبریک استاندارگلستان به مناسبت روزخبرنگاراستاندار گلستان در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریگ گفت و اظهار امیدواری کرد که در سایه همدلی و همراهی بتوان آینده‌ای روشن را برای این استان رقم زد.

...

به گزارش کاوش نیوز، استاندار گلستان در پیامی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریگ گفت و اظهار امیدواری کرد که در سایه همدلی و همراهی بتوان آینده‌ای روشن را برای این استان رقم زد.

در پیام هادی حق شناس آمده است: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه در بیان دغدغه ها، مصائب و مشکلات هستند که می توانند زمینه بهبود شرایط و تغییر را فراهم آورند.

وی در این پیام افزوده: بدون تردید ۱۷ مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی ظرفیتی منحصر بفرد برای قدردانی از مردان و زنانی است که مهم ترین هدف خود را روشنگری و شفاف سازی در مسیر رشد و تعالی جامعه قرار داده اند.

استاندار گلستان با اشاره به این که جوانان توانمند و پیشکسوتان عرصه خبر همواره ضمن اشاره به مشکلات و ایرادات به بیان راهکارها پرداخته و با انتقادات سازنده موجبات اصلاح امور را فراهم آورند ادامه داد: خبرنگاران با امیدزائی و اعتمادآفرینی در چالش ها و بحران ها به مدد سیستم مدیریتی آمده اند و با انعکاس مشکلات مردم گلستان در شهرها و روستاهای مختلف توانسته‌اند زمینه مدیریت بهتر را فراهم کنند.

وی در بخش دیگر از این پیام نوشته : امروز نقش خبرنگاران در انعکاس ظرفیت ها و توانمندی های گلستان به عنوان ایرانی کوچک حائز اهمیت بوده و آنان می توانند با برجسته سازی مزیت های نسبی استان نقش بسزائی در توجه به سرمایه گذاری، گردشگری و جلب نظر مدیران ملی به نگارستان ایران داشته باشند.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.