حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » عزم "اصلاح‌طلبان" گلستان برای تغییر "استاندارِ اصلاح‌طلب روحانی"/ ۵ نماینده مجلس هم خواهان تغییر استاندار شدند

عزم "اصلاح‌طلبان" گلستان برای تغییر "استاندارِ اصلاح‌طلب روحانی"/ ۵ نماینده مجلس هم خواهان تغییر استاندار شدند

 اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گلستان در آخرین جلسه خود خواهان برکناری و تغییر استاندار گلستان شدند.

...

عزم "اصلاح‌طلبان" گلستان برای تغییر "استاندارِ اصلاح‌طلب روحانی"/ ۵ نماینده مجلس هم خواهان تغییر استاندار شدند

 

اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گلستان در آخرین جلسه خود خواهان برکناری و تغییر استاندار گلستان شدند.

به گزارش کاوش نیوز، ، به نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گلستان، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گلستان در آخرین جلسه خود که دوشنبه‌شب، در دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان به‌عنوان محل دبیرخانه این شورا برگزار شد، محتوای بیانیه انتقادآمیز از عملکرد حسن صادقلو، استاندار، را مورد بررسی قرار دادند و با تأکید بر اصلاح برخی از بخش‌های آن و انتشار در رسانه‌ها، برنامه دیدار با وی را که قرار بود روز سه‌شنبه، بیست و دوم همین ماه، برگزار شود لغو کردند.

دبیر این جبهه در این جلسه با بیان اینکه صدور بیانیه در انتقاد از عملکرد صادقلو در جلسه 9 تیرماه جبهه اصلاحات به تصویب رسیده بود، گفت: همه کسانی که دغدغه توسعه استان را دارند، خواهان تغییر استاندار هستند.

محمدحسین علی‌اصغری افزود: تعدادی از گروه‌های سیاسی و اجتماعی و همچنین اعضای میز استان گلستان در شورای راهبردی اصلاح طلبان، در دیدار با آیت الله نورمفیدی، دغدغه‌های خود را مطرح کردند و خواستار برکناری استاندار شدند.

5 نماینده مجلس استان خواهان تغییر استاندار گلستان هستند

علی‌اصغری با بیان اینکه بزرگان سیاسی استان گلستان هم خواهان برکناری صادقلو از استانداری هستند، خاطرنشان کرد: از مجموع 7 نماینده جدیدی که وارد مجلس شورای اسلامی شده‌اند، 5 نماینده نیز در زمره منتقدان استاندار و جزو حامیان برکناری وی محسوب می‌شوند.

نائب‌رئیس حزب اعتمادملی استان گلستان با اشاره به صدور بیانیه توسط شورای راهبردی اصلاح طلبان استان در انتقاد از عملکرد صادقلو اظهار کرد: با انتشار بیانیه انتقادآمیز جبهه اصلاحات، تقریباً همه نیروهای اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا، در صف حامیان برکناری صادقلو قرار می‌گیرند.

علی‌اصغری با ابراز اینکه حامیان روحانی در استان گلستان در 3 سال گذشته، با رعایت اخلاق، هیچ‌گونه موضعگیری نسبت به استاندار گلستان نداشتند، 3 ماه آینده را فرصت طلایی برای تغییر استاندار دانست و تأکید کرد: اگر تا سه ماه آینده تغییری در مدیریت ارشد استان اتفاق نیفتد، تا پایان عمر دولت تدبیر و امید نیز چنین مطالبه‌ای محقق نخواهد شد و استان گلستان تا پایان عمر دولت فعلی باید همچنان در این وضعیت باقی بماند.

رئیس حزب اعتمادملی استان گلستان نیز در این جلسه گفت: صادقلو، استاندار گلستان، نه تیم اقتصادی دارد و نه تفکر توسعه‌ای، زمان فرصت دادن به استاندار پایان یافته و اگر هم فرصتی به وی داده شود، در نهایت، تعدادی از مدیران را تغییر می‌دهد.

سیدحسین میراحمدی با تأکید بر اینکه مدیریت ارشد استان باید تفکر توسعه‌ای داشته باشد، افزود: احزاب از جایگاه حقوقی خودشان، باید عملکرد استاندار گلستان را به نقد بکشند، اظهار کرد: دیگر جای مصلحت اندیشی نیست، در استان گلستان، قحط الرجال نیست، نیروی کارآمدی که ریشه‌ای مشکلات را برطرف کند، وجود دارد.

چرا برخی مدیران دولت احمدی‌نژاد بر مسند امور هستند؟

قائم‌مقام دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان گلستان نیز گفت: حسن صادقلو، یکی از سه گزینه اصلاح طلبان برای استانداری گلستان بود که در نهایت هم با حمایت آنها، استاندار شد.

مهدی بهزادیان افزود: چرا با گذشت 3 سال از عمر دولت تدبیر و امید، همچنان مدیران احمدی‌نژاد در مسند امور هستند؟ متأسفانه نیروهای اصلاح‌طلب که هزینه‌های زیادی در سال 1392 پرداخت کردند، دچار سرخوردگی شدند.

نماینده مجمع اسلامی فرهنگیان نیز در ادامه این جلسه گفت: یک سال دیگر تا زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده و متأسفانه هنوز باقی‌مانده‌های دولت‌های نهم و دهم در مدیریت استان حضور دارند.

امید شهریاری افزود: اصلاح‌طلبان، سال 1392، تلاش‌های زیادی برای پیروزی دکتر روحانی کردند، اما اکنون که 3 سال از فعالیت این دولت می‌گذرد، چه جایگاهی در بدنه مدیریتی آن دارند؟

سجاد پورباقر، نماینده جامعه اسلامی پزشکان استان گلستان، با اعتراف به اشتباه اصلاح طلبان در حمایت از دکتر صادقلو به‌عنوان استاندار گلستان، گفت: وی در عرصه عمل، ثابت کرد که این کاره نیست و بیشتر به‌دنبال انتصاب افرادی هستند که استاندار را ستایش کند.

دبیر حزب ندای ایرانیان استان گلستان نیز، وضعیت فعلی اقتصادی کشور را مربوط به عملکرد دولت گذشته دانست و گفت: هر طرح و پروژه‌ای که به این استان آورده شود، به‌دلیل مشکلات مالی، ضمانت اجرایی ندارد.

قربان برزگر افزود: دولت نهم و دهم، مدیران دولت اصلاحات را به شهرستان‌های دوردست تبعید کرد، اما مدیران همان دولت در دولتی که با حمایت اصلاح طلبان به قدرت رسیده است، هنوز در مسند امور هستند.

وی خواستار رایزنی با آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، به‌منظور کسب نظر از وی، شد.

در ادامه این جلسه، نماینده حزب اسلامی کار، هرگونه فرصت دادن به صادقلو را جایز ندانست و گفت: ما که سه سال فرصت دادیم، چرا سه ماه دیگر فرصت دهیم؟

محسن جهانشاهی با بیان "به‌خلاف نظر عده‌ای، منطقه آزاد اینچه‌برون را اولویت اصلی استان نمی‌دانم"، افزود: مهم‌ترین اولویت‌های استان آب، فرهنگ، صنعت، کشاورزی و منابع طبیعی هستند، صادقلو باید پاسخ دهد که در 3 سال گذشته برای رفع مشکلات استان در این عرصه‌ها چه‌کارهایی انجام داده است.

وی با اظهار اینکه استاندار گلستان، زیبا سخن می‌گوید، تأکید کرد: وی باید در جایی خدمت کند که بهتر بتواند از این توان خود استفاده کند.

نماینده حزب اسلامی ادامه داد: دیگر وقتی برای فرصت دادن به صادقلو باقی نمانده و باید برای ایجاد تغییر در مدیریت ارشد استان، تلاش کنیم.

جهانشاهی با استقبال از بیانیه‌ای که در انتقاد از عملکرد استاندار گلستان تهیه شده است، اضافه کرد: اصلاح طلبان، ظرفیت پرداخت هزینه‌های مربوط به عملکرد صادقلو را ندارند.

انصاری، نماینده حزب اراده ملت استان گلستان، از وضعیت نیروهای حامی دولت تدبیر و امید در دانشگاه علوم پزشکی استان انتقاد کرد و گفت: هرچه بیشتر برای بهبود اوضاع خودمان تلاش کردیم بیشتر تنبیه شدیم.

نماینده خانه کشاورز در جبهه اصلاحات استان گلستان، رویکرد اداره سیاسی استانداری نسبت به احزاب را مورد نقد قرار داد و گفت: متأسفانه این اداره، با احزاب قهر است.

مهدی اورسجی افزود: بیانیه‌ای که در انتقاد از صادقلو تهیه شده از نظر متن ادبی، قوی است و وی باید پاسخگوی مطالبات ما باشد.

براساس اعلام برخی اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گلستان به خبرنگار تسنیم، بیانیه این شورا در انتقاد از عملکرد استاندار گلستان تا فردا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.