حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » مردم دو کار مهم باید انجام دهندحضوردر 22 بهمن وانتخاب فرداصلح

حجت السلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی سپاه نینوا استان درمینودشت مطرح کرد

مردم دو کار مهم باید انجام دهندحضوردر 22 بهمن وانتخاب فرداصلح

 مردم دو کار مهم باید انجام دهند اولی حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و دیگری حضور اکثریت و با بصیرت  در روز دوم اسفند وانتخاب فرداصلح تا باشد که انقلاب به پیروزی جهانی برسد و ظهوز ولی عصر نزدیک شود.

 

...

به گزارش کاوش نیوز،مردم غیرتمند و ولایت مدار، شهرستان مینودشت درچهل و یکمین سالگرد انقلاب درصحنه راهپیمایی 22 بهمن شاهکاری دیگر آفریند.حماسه عزت ،اقتدار و حضور پور شور و دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن سال ۹۸ستودنی بود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان در جمع مردم ولایت مدار شهرستان مینودشت اظهارکرد: دشمنان فکرکردند امسال همه غیرتمندی یک ملت که مورد هدف قرار گرفت دیگر درملت ایران در  صحنه نخواهند بود.وی در ادامه گفت: آنان با هدف قرار دادن نماد غیرتمندی و نماد فرهنگی فکر کردند می توانند به دنیا بگویند که آمریکا هست و بعنوان یک ابر قدرت باقی می ماند.

حجت الاسلام جعفر رعایتی افزود: اما باید بگوییم ازاول انقلاب تمام دولت های آمریکایی سعی کردند با بم اتم مردم را بکشند وتحقیر کنند تمام این 41 سال تلاش کردند تا ملت ایران را ضعیف سازند سعی کردند با پیش کشیدن مذاکرات ملت را تحقیر کنند.اما دیدیم که مردم همچنان پشت ولایت ایستادند و در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی در خیابانها آمدند و فریاد انتقام سردادند.اما شما دیدید که آمریکا چگونه درعین الاسد تحقیر شد . موشک های ایران تا قبل از خاکسپاری سپهبد شهید سلیمانی پایگاه آنان را با خاک یکسان کرد.

 جعفر رعایتی بااشاره توان موشکی ایران و خاطر نشان کرد: خیلی ها می گفتند مگرمی شود عین الاسد که پایگاه آمریکایی ها را که گنبد آهنین دارد زد اما این اتفاق افتاد و پایگاهی هدف قرارگرفت که حتی چین و روسیه هم از حمله به آن واهمه داشتند.

ما دیدیم که موشک ها ی ما چگونه بر سرآنها فرود آمدند و رادارها را از کارانداختند.

 رعایتی با تاکید بر سخنان رهبرانقلاب،که" تاکید کردند که باید تمام هیمنه امریکا که درعین الاسد هست را هدف قرار دهیم".

بیان کرد:اما دیدم که توان موشکی ما با 13 موشک به آنجا حمله کرد این در حالی بود که 55 هواپیما آمریکایی در کل خلیج فارس و عراق در حال گشت زنی بودند اما کاری از پیش نبردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: ما امروزآمده ایم بگوییم که ترامپ همانطور که مجبوربه تسلیم شدی بدان که که در 22 بهمن و چهلمین روز سرداردلها شهید حاج قاسم سلیمانی راه ادامه دارد و تا نابودی دشمن از پا نخواهیم نشست.

وی در پایان تاکید کرد: ای مردم مقام رهبری فرمودند: در این 10 روز مردم دو کار مهم باید انجام دهند اولی حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و دیگری حضور اکثریت و با بصیرت  در روز دوم اسفند وانتخاب فرداصلح تا باشد که انقلاب به پیروزی جهانی برسد و ظهوز ولی عصر نزدیک شود.

 

 

 

 

مردم دو کار مهم باید انجام دهندحضوردر 22 بهمن وانتخاب فرداصلح

 

مردم دو کار مهم باید انجام دهندحضوردر 22 بهمن وانتخاب فرداصلح

 گزارش از رقیه بشارت نیا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.