حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » جنایتکاران از تبعات این جنایت خود نمیتوانند فرار کنند

در پیام مرجع تقلید شیعیان جهان تاکید شد :

جنایتکاران از تبعات این جنایت خود نمیتوانند فرار کنند

 جنایتکاران از تبعات این جنایت خود نمیتوانند فرار کنندبار دیگر چنگال ددمنشانه دشمنان استقلال و امنیت منطقه و استکبار جهانی یکی از خوبان و یاران این انقلاب را از میان ما برچید و به ملکوت اعلی برد.

...

به گزارش کاوش نیوز؛ متن پیام حضرت ایت الله العظمی علوی گرگانی به شرح زیر است :

بسمه تعالی

قال السجاد علیه السلام « القتل لنا عادة و کرامتنا الشهادة »

بار دیگر چنگال ددمنشانه دشمنان استقلال و امنیت منطقه و استکبار جهانی یکی از خوبان و یاران این انقلاب را از میان ما برچید و به ملکوت اعلی برد.

شهادت مرحوم حاج قاسم سلیمانی که در راه اعتلای عزت ملتهای منطقه و دور کردن دستان خونخوار استکبار از منابع ملی کشورها و تسلط اجانب و ایادی مستکبرین بر این کشورها زحمات فراوانی را کشید موجب تأثر فراوان اینجانب گردید.

ایشان که با کمک بسیج مردمی عراق و سوریه توانستند شر داعش را از بین برده و ضربه هولناکی به نقشه های دشمنان مستکبر و ایادی آنها وارد کنند، همیشه مورد نفرت دشمنان بوده و آخر الامر به دست آنها به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت و همنشینی با مولای شهید خود اباعبد الله الحسین علیه السلام بودند نائل گردند.

شکی نیست که جنایتکاران از تبعات این جنایت خود نمیتوانند فرار کنند و روزی دست انتقام دامن آنها را خواهد گرفت.

اینجانب این ضایعه اسف بار را در درجه اول به ساحت مقدس امام زمان علیه السلام، همچنین به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و مردم شریف ایران و آزادگان جهان و به بازماندگان و خانواده آن شهید والا مقام تسلیت گفته و علو درجات را برای آن مرحوم خواستارم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.