حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » حل مشکلات، مطالبه عمومی مردم از مسئولان نظام است

 حل مشکلات، مطالبه عمومی مردم از مسئولان نظام استمدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حل مشکلات جامعه در حوزه های مختلف بویژه حوزه اقتصادی مطالبه عمومی مردم از مسئولان دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام و المسلمین نورالله ولی نژاد در یادواره شهدای دولت، دفاع مقدس و مدافع حرم شهرستان گنبدکاووس افزود: امروز اقشار مختلف مردم از مشکلات اقتصادی، تبعیض و بی عدالتی، برخورد نکردن با متخلفان بازار یا اختلاس گران و حقوق بگیران نجومی در جامعه نگران هستند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید با متخلفان و مفسدان بشدت برخورد کند، اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی هم بایستی با تصویب قوانین اصولی و محکم، گلوگاه های فساد را ببندد و دولت نیز که مجری قوانین است باید به وظایف خود بهتر عمل کند.

حجت الاسلام ولی نژاد اضافه کرد: اقلیتی از مدیران و کارمندان مرتکب جرم و تخلف می شوند و آبروی نظام را می برند درحالی که اکثریت مدیران و کارمندان نظام ما در بخش های مختلف افرادی سالم و خدمتگزار هستند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته توسط مدیران انقلابی و ارزشی خود خدمات بسیار زیادی در بخش های مختلف داشته است که باید قدردان آنان باشیم اگرچه برخورد با مدیران یا کارمندان متخلف نیز در جای خود باید بشدت انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، به دشمنی های آمریکا در 40 سال گذشته با انقلاب اسلامی و ملت ایران نیز اشاره کرد و گفت: این کشور مستکبر همانگونه که امام راحل فرمودند شیطان بزرگ است و به واسطه سیلی که از ملت خورده و دستش از منافع کشور کوتاه شده، هیچ وقت با ملت ایران دوست نمی شود.

وی افزود: دشمنی های آمریکا با ملت ایران از طرق مختلف بویژه مسائل اقتصادی و اختلاف افکنی بین مردم و مسئولان بیشتر شده و ما برای حفظ انقلاب باید مراقب این تهدید دشمن باشیم.

حجت الاسلام ولی نژاد اضافه کرد: قطعا ملت ایران که همواره و در همه شرایط، پشتیبان انقلاب اسلامی و رهبری بوده اکنون نیز این حمایت ها را خواهد داشت و توقع آنان از مدیران و مسئولان نظام حل مشکلات عمومی کشور است.

وی تصریح کرد: ملت ایران برای پیروزی انقلاب خون هزاران نفر از فرزندان خود را نثار کرده و نمی گذارد تا دشمنان قسم خورده نظام بالاخص آمریکای جنایتکار به اهداف پلید خود برسد.

حجت الاسلام ولی نژاد همچنین در این مراسم که با حضور برخی مسئولان و شهروندان گنبدکاووس در مسجد قائمیه این شهر برگزار شد، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این دو شهید بزرگوار و نیز شهدای حادثه هفت تیر سال 1360 که مظلومانه توسط منافقین به شهادت رسیدند، هویت ساز شدند.

وی با تبریک عید سعید غدیر خم، این عید را متعلق به همه مسلمانان و حتی بشریت دانست و گفت: محبت به امام علی(ع) در بین همه فرق اسلامی و بزرگان وجود دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.