«ناکثین» متمرد از ولایت «فتنه 78 و 88» را آفریدند
«ناکثین» متمرد از ولایت مطلقه فقیه که عهد خود را با رهبری و امام مسلمین شکستند
فتنهای در سال 1378 آفریدند و در سال 1388 آتش فتنه را شعلهورتر ساختند، فرهنگ غدیر میآموزد که در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، متعبدانه عمل کنیم.
حجتالاسلام احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در یادداشتی نوشت« شجره ملعونه منحرفان از صراط اقوم ولایت علوی و فرهنگ غدیر، هنوز میوههای مهلکهای میدهد که در مقابل ولایت مطلقهفقیه قرار میگیرند».
اهل تردید در ولایت علوی و فرهنگ غدیر، طریق ابلیس را پیمودند و نسلهایی از خود به جای گذاشتند که این وارثان متمرد، امروز به سرپیچی از ولایت مطلقه فقیه و سیر در امتداد سبل ابلیسی خود مباهات میکنند.
پیمانشکنان و انکارکنندگان ولایت علوی و فرهنگ غدیر«ناکث» شدند و جمل را به راه انداختند که از پی آنان «قاسطین» نمو یافتند و تابعین طاغوت را بر ولی خدا ترجیح دادند و دیری نپائید که «مارقین» رخ نمودند بر ولی مطلق خدا امیرالمومنین علی علیهالسلام شوریدند و خوار شدند. «خطبه قاصعه».
و چنیناند «ناکثین» متمرد از ولایت مطلقه فقیه که عهد خود را با رهبری و امام مسلمین شکستند و فتنهای در سال 1378 آفریدند؛ در سال 1388 آتش فتنه را شعلهورتر ساختند و وارثان «قاسطین» تاریخ اسلام در انقلاب اسلامی از مدار اطاعت ولی خدا در آمدند و گروهی از ایشان، از سپاه اسلام و انقلاب دست شستند و جماعتی از آنان در پی رفع حصر عوامل ناکثاند؛ و عدهای از آنان در امتداد «مارقین» قرار گرفته که صریح و سریع و کنایی درصدد خروجاند.
امروز در مقابل جبهه انقلاب اسلامی، باغیان قرار گرفتهاند. باغیان در جمل انقلاب شورش کردند و اهالی بغی درصدد رفع حصرند و بر آن هستند تا فشار را بر امام جامعه اسلام زیاد و زیادتر کنند و امام را وادار به غمض عین، تسامح و تساهل کرده و در واقع با حکمیت، او را تسلیم کنند که البته تا کنون اهالی بغی از وساطت و طرح آشتی ملی طرفی نبستهاند حتی وساطت مرضی الطرفینی بزرگانی همچون مرحوم آیت ا... مهدویکنی هم فایدهای برای آنان نداشته و امام مسلمین با درسهایی از تاریخ «قاسطین و مارقین» دست رد برسینه آنان زده و فرمودهاند که باغی انقلاب برود جبران کند.
اگر اهالی بغی موفق به تسلیم امام جامعه شوند و رفع حصر تحقق یابد؛ شروعی برای ظغیان علیه نظام ولایی خواهد بود و آن تکرار و پدید آمدن مارقین و جنگ نهروان در انقلاب است.
درسی که از فرهنگ غدیر میتوان گرفت این است که برای نجات از پیمانشکنی «جماعت ناکث»، برونرفت از مدار تمرد از امام المسلمین «گروه قاسط»، و در امان ماندن از خروج بر ولی «طایفه مارق»؛ باید نسبت به ولی زمان «متعبد» و «سلم» بود.
و ما این را با دیده عبرت بین، از فرهنگ غدیر آموختهایم که در پای ولایت بمانیم تا همچنان که در جمل و صفین؛ امام را همراهی کرده و سربلند بودهایم نگذاریم که نهروان تکرار گردد. در غیر این صورت است که ترور شخصیتهای موثر رخ میدهد چنانکه علی بن ابیطالب علیه السلام را در محراب عبادت ترور کردند و در دهه شصت آیات معظم قاضی طباطبایی، دستغیب، صدوقی، اشرفی اصفهانی را در محراب به شهادت رساندند.
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
ارسال نظر