حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » وحدت مسلمانان از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

وحدت مسلمانان از دستاوردهای انقلاب اسلامی استمشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت گفت: وحدت به وجود آمده در جهان اسلام یک نعمت و از دستاوردهای انقلاب اسلامی، امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

...

کاوش نیوز: آخوند عبدالحی میرزاعلی در میزگرد تخصصی فرصت ها و تهدیدات در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی که توسط بسیج رسانه گلستان برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه داریم از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کرده و برای وحدت بیشتر مسلمین تلاش کنیم.
امام جمعه اهل سنت آق قلا گفت: اگر همه مسلمانان مروج وحدت و احترام متقابل میان خود باشند، دشمنان از جمله وهابیت نخواهند توانست در بین آنان رخنه کنند.
این روحانی اهل سنت؛ همچنین بصیرت افزایی را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان نیز در خصوص نقش رهبری در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مردم را شناخت و با تکیه بر آنها انقلاب را پیروز و ماندگار کرد.
حجت الاسلام احمدرضا احمدی با بیان اینکه دشمن همواره درصدد آسیب وارد کردن به انقلاب اسلامی است، افزود: دشمن تلاش دارد که انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد و به وحدت مردم آسیب وارد کند.
وی گفت: باید با تبعیت از رهنمودهای رهبری هوشیاری خود را بیش از گذشته حفظ و در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
حجت الاسلام احمدی؛ امنیت و وحدت مردم در این استان مرزی و قومیتی را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.
امام جمعه موقت گنبدکاووس نیزگفت: پایداری 40 ساله نظام در برابر توطئه های دشمنان از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام علی اکبر نصرتی با بیان اینکه برای رفع کاستی ها در جامعه تلاش شود، افزود: دانشگاه ها و حوزه های علمیه در این بخش نقش جدی تری باید داشته باشند.
دکتر مصیب عباسی استاد دانشگاه گلستان نیز گفت: بها دادن به مردم از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که نباید این مهم کمرنگ شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.