حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » زندان ها باید مانند یک منطقه آسیب پذیر مورد توجه باشند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان:

زندان ها باید مانند یک منطقه آسیب پذیر مورد توجه باشند

زندان ها باید مانند یک منطقه آسیب پذیر مورد توجه باشندرئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان از زندان ها به عنوان یک یک محله آسیب پذیر شهر که باید مورد توجه قرار داد، یاد کرد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ ناصر گرزین در یکصد و چهل و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان در دیدار با مدیرکل زندان های استان گلستان بر ضرورت تعامل و همکاری دو جانبه اداره زندان ها با شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد.

وی گفت: مجازات زندان راهکاری برای اصلاح و رعایت قانون در برخورد با مجرمین است اما باید آسیب های ناشی از آن برای فرد زندانی و خانواده های آنان کاهش یابد، بنابراین نیاز است توجه و حمایت ویژه در این خصوص صورت گیرد.

به عقیده وی باید با ارائه و فراهم نمودن امکانات و خدمات، طرح های اشتغال زندانیان، حمایت و پشتیبانی از خانواده های آنها گامی در جهت کاهش دغدغه های زندانیان برداشت.

در ادامه این دیدار علی اصغر رنجبر مدیرکل زندان های استان گلستان ضمن تشریح فعالیت و عملکرد اداره زندان ها، تداوم جلسات فصلی به منظور تبادل تجربیات مفید، انعقاد تفاهم نامه برای پیشبرد سریع برنامه های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی، فراهم نمودن امکانات برای اشتغال زندانیان و توانمندسازی خانواده های آنان، استفاده از ظرفیت شهرداری برای فروش تولیدات و محصولات صنایع دستی مددجویان، استفاده از بنرهای در اختیار شهرداری برای پیام های پیشگیرانه، آسفالت جنب زندان مرکزی، تأمین لوازم ورزشی، بهسازی و زیباسازی ملک زندان قدیم را مورد تاکید قرار داد. 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.