حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » محفل خاطره گویی "گنجینه ناتمام" در فضای مجازی

دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گلستان برگزار می کند:

محفل خاطره گویی "گنجینه ناتمام" در فضای مجازی

 محفل خاطره گویی "گنجینه ناتمام" در فضای مجازیبا تلاش دفترفرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گلستان و با توجه به شیوع ویروس کرونا، محفل خاطره گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تحت عنوان "گنجینه ناتمام" در فضای مجازی برگزار می شود.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ مسئول دفترفرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گلستان گفت: اولین بخش این محفل خاطره گویی به مناسبت سوم خردادماه و آزادسازی خرمشهر قهرمان برنامه ریزی شده است و در روزهای آینده و مناسبت های دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

علی کاظمی افزود:علاقه مندان می توانند ویدئوهای مربوط به خاطرات رزمندگان دفاع مقدس را در آدرس اینستاگرام حوزه هنری گلستان https://www.instagram.com/artgolestan مشاهده کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: فضاي مجازي كه در سال هاي اخير مخاطبان زيادي را به خود جذب كرده، ظرفيتي مناسب براي استفاده بهينه در راستاي تبيين و معرفي ارزش‌هاي ناب دوران هشت سال دفاع‌ مقدس است.

کاظمی با بيان اينكه امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است و نسل جوان مخاطبان اين اطلاعات هستند افزود: جنگ تحميلي و آثار بر جاي مانده از آن مقطعي از تاريخ كشور محسوب مي‌شود كه نسل كنوني از نزديك آن را تجربه نكرده‌اند لذا مي توان از فضاي مجازي كه گستره بيشتري از تعاملات بشري را به خود اختصاص داده است براي انتقال صحيح و دقيق اطلاعات استفاده كرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ برگرفته شده از دفاع مقدس دارای ارزش بسیار است و استفاده از این ظرفیت ها برای امروز و فردای کشور و حفاظت از این فرهنگ جهت بهره برداری آیندگان امری مهم است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.