حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » هدیه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان به بیماران کرونایی

هدیه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان به بیماران کروناییشهردار گرگان گفت : شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان یک دستگاه پیشرفته صنعتی شستشو و ضدعفونی (رختشویی) لباس و پتو بیماران مبتلا به کرونا را به بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان اهدا کرد.

...

 

به گزارش کاوش نیوز؛ عبدالرضا دادبود صبح امروز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان در راستای اقدامات موثر مبارزه با کرونا ویروس اقدام به خرید یک دستگاه پیشرفته صنعتی شستشو و ضدعفونی (رختشویی) لباس و پتو بیماران مبتلا به کرونا را با هدف همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان گلستان و هدیه به مرکز تخصصی بیمارستان شهید صیاد شیرازی کرده است.

وی ادامه داد: این اقدام پس از بررسی نیازهای ضروری انجام گرفته و امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر هر چه زودتر این مشکل را پشت سر گذاشته و اقدامات موثری را در راستای سلامت شهروندان انجام دهیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس و تامین بسته‌های بهداشتی، آموزش و معیشتی برای عموم شهروندان عزیز و بالاخص نیازمندان هزینه کرده است.

دادبود بیان کرد: خدمات ضدعفونی معابر و مسیرهای پرتردد سطح شهر و همکاری نزدیک با قرارگاه‌های مردم، استانداری و فرمانداری و سپاه نینوا استان گلستان اثرات مطلوبی را در راستای مبارزه با ویروس کرونا داشته و این خدمات و همکاری ادامه خواهد داشت.

گلستان ما


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.