حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » مراجعه بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های گلستان کاهش یافت

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی در جامعه گفت: روند مراجعه شهروندان این استان به مراکز درمانی با ظن ابتلا به کرونا در روزهای اخیر کاهش یافت.

...

کاوش نیوز: عبدالرضا چراغعلی در بازدید از مراکز درمانی آزادشهر از گلستانی ها خواست به قرنطینه اختیاری خود در منازل ادامه دهند و کسبه و اصناف هم با توجه به حساسیت فعلی همکاری لازم را در خصوص تعطیلی واحد های تجاری تا ۱۵ فروردین داشته باشند.

وی بیان کرد: مراجعات مردم به بیمارستان ها در حال کنترل است اما مردم باید هشدارهای علوم پزشکی را جدی گرفته و مسایل بهداشتی را بیش از همیشه رعایت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان با اشاره به آغاز فعالیت ادارات از فردا سه شنبه گفت: برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا، مدیران دستگاه های اجرایی بستر دورکاری کارکنان را فراهم و اعطای مرخصی را برای آنان تسهیل کنند.

چراغعلی در ادامه از روند امدادرسانی و درمان بیماران کرونایی در شرق استان تقدیر کرد و گفت: یکی از دلایل بهبود کیفیت درمانی این منطقه، مشارکت چشمگیر خیران در تامین نیازها و رفع کمبودهای بیمارستان های این منطقه است.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.