حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » ائمه جمعه شیعه و سنی گنبد خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شدند

ائمه جمعه شیعه و سنی گنبد خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شدندائمه جمعه شیعه و سنی گنبدکاووس درشرق استان گلستان با بسیار مهم دانستن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کردند که گروه‌های مختلف مردم باحضور پرشور و گسترده و نیز انتخاب نامزد اصلح از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آیند.

...

کاوش نیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی در خطبه‌های امروز نمازجمعه مردم گنبدکاووس، با قدردانی از مردم سراسر ایران اسلامی و این شهرستان برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، خاطرنشان کرد: مردم بایستی با مشارکت حداکثری خود در انتخابات دوم اسفند، از این آزمون بزرگ و حساس هم سربلند بیرون آیند.

وی افزود: حضور پرشور در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح برای تشکیل مجلسی انقلابی و توانمند بسیار ضروری و لازم است تا بتواند با برنامه‌ریزی صحیح و تحقق اقتصاد مقاومتی به رفع مشکلات مردم و نیز تحقق گام دوم انقلاب برای ایجاد تمدن بزرگ و نوین اسلامی کمک کند.

حجت‌الاسلام ترابی اضافه کرد: امروز همه مردم بایستی یک ستاد انتخاباتی باشند و با امید به آینده، یکدیگر را برای حضور پرشورتر در انتخابات و نیز انتخاب نامزد اصلح براساس شاخص‌های مطرح شده توسط رهبری انقلاب، یاری دهند تا انشاالله با مشارکت حداکثری مردم، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان خنثی و مجلسی قوی، انقلابی و کارآمد هم تشکیل شود.

وی همچنین با اشاره به قرائت وصیت نامه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روز گذشته، تاکید کرد که بایستی ویژگی‌های شخصیتی این سردار بزرگ سپاه اسلام از جمله ولایتمداری، صداقت، دلسوزی، شجاعت، ایمان و اخلاص را با گفتمان انقلاب اسلامی متصل و با ترویج آن به عنوان یک جریان و مکتب، نسل آینده را هم با این ویژگی‌ها آشنا کنیم.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در سخنان خود پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهروندان اهل سنت این شهرستان با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی گویای احترام به نظر مردم در اداره امور کشور است و انتخابات در رشد فکری جامعه و تعمیق بینش سیاسی مردم موثر است.

آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: حضور مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و شایسته باعث می شود که نظر آنها در اداره امور کشور تاثیرگذار بوده و منتخبین ملت نیز بایستی با صداقت برای بهبود وضع مردم تلاش نموده و از حقوق مردم دفاع نمایند.

وی خطاب به نامزدهای حاضر در صحنه انتخابات هم گفت: در عین رقابت، رفاقت و دوستی باهم را حفظ نموده و در ایام تبلیغات انتخابات از تخریب، توهین و اهانت به همدیگر بپرهیزند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنان خود با خطاب قرار دادن مسئولان انتظامی، اعضای شورای تامین شهرستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس به عنوان رئیس شورای تامین از آنها خواست با سرقت‌هایی که اخیرا از منازل مردم در گنبد انجام می‌شود، به صورت جدی مقابله کنند.

آخوند نوریزاد گفت: وقوع این سرقت ها که در آن سارقین حتی در ساعات روز هم به زور وارد منازل مردم شده و طلا و جواهرات آنها را به سرقت می برند، چندین ماه است که ادامه دارد و در این مدت نیروهای امنیتی و انتظامی، قادر به شناسایی و دستگیری سارقان نشده اند.

وی گفت: وقوع این سرقت‌ها امنیت مردم را خدشه‌دار کرده و لازم است نیروهای انتظامی، امنیتی و  شورای تامین  شهرستان با اقدامات قاطع نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.