حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » گنبدی‌ها به یاد سردار سلیمانی محفل تلاوت قرآن برپا کردند

محفل تلاوت و تفسیر قرآن کریم، گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش از سوی جمعی از شهروندان و قاریان قرآن کریم شهرستان گنبدکاووس واقع در شرق استان گلستان برگزار شد.

...

کاوش نیوز: در این محفل قرآنی که با حضور امام جمعه و برخی مسوولان گنبدکاووس در مسجد قائمیه این شهر برگزار شد، "علی اسودی" یکی از قاریان قرآن کریم این شهرستان به همراه "هادی اسفیدانی" قاری بین‌المللی کشورمان از شهر مقدس مشهد، آیاتی از قرآن مجید را برای حاضرین قرائت کردند.

در این مراسم معنوی، امام جمعه نگین‌شهر از توابع شهرستان آزادشهر واقع درشرق گلستان هم در سخنانی با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، ولایتمداری را ویژگی ممتاز این سردار بزرگ سپاه اسلام در کنار ایمان و اخلاص او ذکر کرد و اظهار داشت: این ویژگی، شاخصه اصلی یک جامعه اسلامی است که همه مردم و مسوولان بایستی به آن پای‌بند باشند.

حجت‌الاسلام حسن بهرامی گفت: مردم ایران اسلامی ولایتمدار هستند و همواره در صحنه‌هایی که انقلاب به آنها نیاز دارد، حضوری پرشور و گسترده همراه با اخلاص داشته‌اند و همین حضور، سبب خنثی شدن توطئه دشمنان و ناامیدی آنها در ۴۰ سال گذشته شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه مبارک فجر بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: این دو ایام از مناسبت‌های مهم و بسیار حساس برای کشور است که حضور همه مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب و نیز مشارکت بالا در انتخابات، قدرت و اقتدار نظام اسلامی را یک بار دیگر به رخ جهانیان می‌کشاند.

حجت‌الاسلام بهرامی تاکید کرد: مردم باید در انتخاب کاندیدای اصلح برای مجلس شورای اسلامی دقت نمایند تا مجلسی انقلابی، حامی ولایت و حلّال مشکلات مردم تشکیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز دراین مراسم معنوی با تسلیت شهادت سردار سلیمانی، اخلاق نیکو نبی مکرم اسلام(ص)، اهل بیت (ع) و اصحابش و نیز جاذبه‌های معرفتی قرآن کریم را از عوامل اصلی در بسط و گسترش دین مبین اسلام برشمرد و گفت: اینکه می‌گویند؛ اسلام به زور شمشیر و پول گسترش یافته، دروغی بیش نیست.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.