حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » ۲ مرزبان گلستان حین انجام ماموریت جان باختند

فرمانده مرزبانی گلستان جان باختن ۲ نفر از مرزبانان این استان حین انجام ماموریت را تایید کرد.

...

کاوش نیوز: سرهنگ بهزاد ابراهیمی اظهار داشت: ساعتی پیش دو همکار مرزبانی استان گلستان حین بازگشت از رزمایش عملیاتی در منطقه عمومی چات در بخش کرند شهرستان گنبد بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی اسامی جان باختگان را حجت الاسلام سیدجلال موسوی رییس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی اترک و ستوان سوم حسین شاه بیگی جمعی عقیدتی سیاسی هنگ مرزی اترک معرفی کرد.

وی بیان داشت: همچنین ستوان یکم مهدی حسینی از دیگر مرزبانان گلستان در این سانحه مصدوم شد که برای درمان به بیمارستان اعزام شده است.

در همین پیوند فرمانده پلیس راه گنبدکاووس - مراوه تپه گفت: تصادم خودرو سواری سمند با پراید در جاده گنبدکاووس - داشلی برون باعث جان باختن این دو مرزبان شد.

سرگرد حسین خسروی افزود: در این سانحه رانندگی که مقارن ساعت ۲۱ امشب و در نزدیکی شهرک صنعتی گنبدکاووس رخ داد، دو سرنشین خودرو سمند که از نیروهای هنگ مرزی اترک بودند، بدلیل شدت جراحات وارده جان باختند.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: اطلاعات اولیه حاکی از برخورد رخ به رخ دو خودرو است که یکی از شمال به جنوب و دیگری در سمت مخالف حرکت می کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.