حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » تعویق برگزاری رقابت تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ذوب آهن اصفهان

بازی معوقه تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان با موافقت فدراسیون مربوطه باز هم‌ به تعویق افتاد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سرپرست تیم‌ بسکتبال شهرداری گرگان گفت: مسابقه با ذوب آهن اصفهان از سری رقابت های عقب افتاده هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های ایران که قرار بود عصر امروز پنجشنبه در سالن ملت اصفهان برگزار شود به فردا جمعه در همین مکان‌ موکول شد.

هادی ایزدپناه علت این تعویق را تاخیر طولانی در پرواز گروه بسکتبال شهرداری گرگان از تهران به اصفهان اعلام کرد و اظهار داشت: چون زمان تمرین و استراحت قبل از مسابقه نداشتیم از فدراسیون تقاضا کردیم رقابت با ۲۴ ساعت تاخیر برگزار شود که به رغم مخالفت حریف با آن موافقت شد.

وی همچنین گفت: شهرداری گرگان همچنان روزبه ارغوان بازیکن کلیدی پست پنج را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و حسن علی‌اکبری دیگر بازیکن پست پنج تیم هم از ناحیه پا در تمرینات پیش از بازی با پالایش نفت دچار مصدومیت شد و عملا ۲ بازیکن این پست را در اختیار نداریم که از احمد بوستانیان در رقابت اصفهان استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: برای حل مشکل پست پنج با یک بازیکن انگلیسی به نام رایان ریچادرز مذاکرات نهایی را انجام دادیم و اگر روادید وی صادر شود شاید بتوان در بازی با اصفهان از او استفاده کنیم.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم اکنون با ۱۰ برد و ۲ باخت و مجموع ۲۲ امتیاز بعد از تیم‌های پتروشیمی بندرامام، شیمیدر قم و مهرام تهران در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران قرار دارد.

شهرداری گرگان در صورت پیروزی در بازی فردا جمعه می‌تواند امیدوار به مکان دوم باشد.

گفتنی است تیم بسکتبال دختران گرگان هم در پایان دور رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر زنان باشگاه‌های ایران در گروه الف با چهار برد و یک باخت و مجموع ۹ امتیاز بعد از تیم نامی‌نو اصفهان رده دوم را دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.