حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » ۹۰ درصد مردم گرگان علاقه‌مند به اجرای تله کابین هستند

مطالعات اولیه بی‌آرتی گرگان به اتمام رسیدشهردار گرگان با بیان اینکه تله کابین دارای پیوست اجتماعی و فرهنگی است، گفت: ۹۰ درصد مردم گرگان علاقه‌مند به اجرای این پروژه هستند و سرمایه‌گذاران زیادی نیز برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

...

به گزارش کاوش نیوز، عبدالرضا دادبود عصر امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) شهر گرگان اظهارداشت: این حضور و استقبال مردم سبب شرمندگی ما شده است و باید از کمبود فضا عذرخواهی کنم.

وی گفت: خوشحالیم که این پروژه بزرگ را به سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیم می‌کنیم که امنیت ما را تأمین می‌کنند. ما مدیون این نیروها و سایر دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی هستیم.

شهردار گرگان افزود: این پروژه در موعد مقرر و بعد از یکسال اجرا شده که بزرگترین پروژه تاریخ شهرداری گرگان از نظر حجم عملیات اجرایی و بودجه است. با این حال بنا داریم رکورد خود را بشکنیم و پروژه‌های بزرگتری را در شهر گرگان شروع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه و بعد از اجرای تقاطع‌های مختلف در گرگان، مجری پروژه‌های بزرگ مقیاس باشیم و تا پایان سال دومینوی افتتاح پروژه‌های شهرداری گرگان ادامه خواهدداشت.

دادبود ادامه داد: در بافت تاریخی گرگان به عنوان یک ظرفیت بزرگ گردشگری و در دی ماه خیابان غذا افتتاح می‌شود همچنین احیای فاز دوم بافت تاریخی نیز در اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار گرگان اظهارداشت: مطالعات مسیر دوچرخه‌سواری گرگان به طول 10 کیلومتر، مطالعات بی‌آرتی و مسیر پیاده راه خیابان امام خمینی گرگان انجام شده و در صورت تصویب در شورای ترافیک، شهرداری گرگان این آمادگی را دارد تا این پروژه‌ها را در هسته مرکزی شهر اجرا کند.

وی گفت: پروژه شهربازی گرگان را هم قول دادیم که در دهه فجر امسال کلنگ زنی کنیم و فاز نخست آن در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

دادبود با بیان اینکه تله کابین گرگان دارای پیوست فرهنگی اجتماعی است، اظهارکرد: این پروژه منتظر بررسی و تصویب در دو شورای عالی جنگل و معماری و شهرسازی است که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد. سرمایه گذاران زیادی برای حضور در این پروژه اعلام آمادگی کردند و مورد خواست و بیش از 90 درصد مردم ابراز علاقه کردند که این پروژه خیلی زود در شهر گرگان شروع شود.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.