حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » تنها آرزوی یک بانوی مینودشتی برای ساخت مسجد امام رضا(ع) را دریابید!!!

تنها آرزوی یک بانوی مینودشتی برای ساخت مسجد امام رضا(ع) را دریابید!!!

 

بانو فاطمه مصطفوی (ابراهیمی )معتمد محل و نماینده افتخاری اداره اوقاف شهرستان مینودشت استان گلستان بانویی که تنها آرزویش به اتمام رساندن مسجد امام رضا (ع)در شهرک امام (ره) است.

وی می گوید: چندین سال است که مسجدی در شهرک امام (ره) در شهرستان مینودشت کلنکش به زمین خورده است بنیاد آن ساخته شده است و هر سال مردم با نزدیک شدن به ماه محرم امیدوار می شوند که این مسجد برای مراسم سید الشهدا اماده شود. اما افسوس و دریغ که هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود. به هر نهادی مراجعه می کنیم دست خالی برمی گردیم .9 سال است که مردم شهرک چشم به ساخت مسجد امام رضا دوخته اند . مصطفوی در ادامه خاطر نشان می کند:حتی تابلویی که برای معرفی مکان ساخت مسجد نصب شده است هم رنگ غربت و زنگار می دهد. یکصدو پنچاه میلیون تومان برای ساخت بنای مسجد نیازمند هستیم .برخی از مسولان بعلت برخی اعتراض ها تذکر داده اند که بنیاد مسجد را پر کنید!!ولی عده ای از مردم برای ساخت بنیاد این مسجد  از پول و زیوزالات خود گدشته اند چطور می شود از این همه زحمات گذشت و بنیاد مسجد را پر کرد؟؟

وی همچنین تاکید می کند که همه همراهان و خیرین محترم می توانند از نزدیک از این محل دیدن نمایند.

...

 

 

بانو فاطمه مصطفوی (ابراهیمی )معتمد محل و نماینده افتخاری اداره اوقاف شهرستان مینودشت استان گلستان بانویی که تنها آرزویش به اتمام رساندن مسجد امام رضا (ع)در شهرک امام (ره) است.

وی می گوید: چندین سال است که مسجدی در شهرک امام (ره) در شهرستان مینودشت کلنکش به زمین خورده است بنیاد آن ساخته شده است و هر سال مردم با نزدیک شدن به ماه محرم امیدوار می شوند که این مسجد برای مراسم سید الشهدا اماده شود. اما افسوس و دریغ که هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود. به هر نهادی مراجعه می کنیم دست خالی برمی گردیم .9 سال است که مردم شهرک چشم به ساخت مسجد امام رضا دوخته اند . مصطفوی در ادامه خاطر نشان می کند:حتی تابلویی که برای معرفی مکان ساخت مسجد نصب شده است هم رنگ غربت و زنگار می دهد. بیش از یکصدو پنچاه میلیون تومان برای ساخت زیر بنای مسجد نیازمند هستیم .برخی از مسولان بعلت برخی اعتراض ها تذکر داده اند که بنیاد مسجد را پر کنید!!ولی عده ای از مردم برای ساخت بنیاد این مسجد  از پول و زیوزالات خود گدشته اند چطور می شود از این همه زحمات گذشت و بنیاد مسجد را پر کرد؟؟

 

وی همچنین تاکید می کند که همه همراهان و خیرین محترم می توانند از نزدیک از این محل دیدن نمایند.

نماینده افتخاری اداره اوقاف شهرستان مینودشت می افزاید: من کلی نامه نگاری برای شهرداری، شورای شهر، اداره اوقاف ،دفتر امام جمعه و...... فرستاده ام حتی در امامزاده ها به تنهایی حضور پیدا می کنم تا شاید بتوانم این وظیفه که تنها آرزویم هست به ثمر برسانم اما چیزی دستم را نگرفته است.

از همه عزیزانی که میخواهند در این امر خیر شریک شده و من را همراهی کنند تقاضا دارم با شمار تلفن 09112768845 تماس حاصل نمایند و یا مبلغ مورد نظر را به شماره حساب 0356983514009  وش کارت 6037997588912742 بانک ملی میدان بار به نام  فاطمه مصطفوی  واریز نموده اگر امکانش هست با پیامک اظلاع داده تا جزباقیات و صالحات شما باشد. انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.