حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » نقاط پر خطر شهر گرگان ایمن می شوند

شهردار گرگان با اشاره به وجود تعدادی محله و نقطه پر خطر در این شهر گفت : ایمن سازی و ارتقای آستانه تحمل این مناطق در برابر بلایای طبیعی در دستور کار مدیریت شهرگرگان قرار دارد.

...

کاوش نیوز: عبدالرضا دادبود در یکصدو چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان اظهار داشت: انجام برخی اصلاحات در حریم کیفی و کمی رودخانه های داخل شهر گرگان دیگر بخش مورد نظر برای ایمن سازی با هدف ارتقای سطح ایمنی شهروندان است که با همکاری دستگاه های متولی انجام خواهد شد.

وی گفت : هر چند در طرح پدافند غیر عامل برخی موارد از جمله نقاط تخلیه و اسکان اضطراری آسیب دیدگان از بلایای طبیعی گنجانده شده اما همچنان در این حوزه نیازمند راهبرد های جامع تر هستیم.

دادبود همچنین از همکاری و حضور مستمر و تاثیر گذار پرسنل شهرداری گرگان در امدادرسانی به مردم سیل زده آق قلا و گمیشان قدردانی کرد و گفت این نهاد همچنان به خدمات رسانی در مناطق سیل زده گلستان ادامه خواهد داد.

در همین پیوند و به گزارش مدیران شهرداری گرگان بارش های روزهای نخستین فروردین 98 بخش هایی از دیواره های رودخانه های زیارت در منطقه سیدین گرگان را تخریب کرد که بزودی ترمیم آن آغاز می شود

در این جلسه مباحثی همچون اصلاح و تغییر نحوه دیواره سازی رودخانه های گرگان، برخورد با متخلفان ساخت و ساز در حریم رودخانه ها، تفکیک وظایف بین دستگاهی در خصوص ایمن سازی حریم و بستر رودخانه ها با اقداماتی نظیر لایروبی از سوی چند عضو شورای شهر مطرح شد.

همچنین نامه سوی فرماندار و رییس کمیته تطبیق مصوبات شورای شهر گرگان در این جلسه قرائت شد که بر اساس آن مصوبه شورای شهر گرگان در خصوص موافقت با پرداخت پاداش توسط شهرداری گرگان به پرسنل واحد حقوقی شهرداری غیر قانونی تشخیص داده شد .

در این جلسه همچنین لایحه شهرداری گرگان در خصوص بیلان تفریغ بودجه عملکردی سال 96 به تصویب رسید .


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.