حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب در شهرک پدافند هوایی شهید خسروی شهرآباد

برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب در شهرک پدافند هوایی شهید خسروی شهرآبادجشن 40 سالگی انقلاب در سالن سینمای شهرک پدافند هوایی شهید خسروی شهرآباد واقع در 5 کیلو متری خراسان شمالی برگزار شد.خانواده های پرسنل این پایگاه در شهرکی با بسیاری از دغدغه های فراوان گرد هم جمع شده اند تا همسران آنان با خیالی آسوده از آسمان کشور محافظت کنند.انان سختی و دوری مکان را به جان خریده اند تا ادای وظیفه کنند.

...

جشن 40 سالگی انقلاب در سالن سینمای شهرک پدافند هوایی شهید خسروی شهرآباد واقع در 5 کیلو متری خراسان شمالی برگزار شد.خانواده های پرسنل این پایگاه در شهرکی با بسیاری از دغدغه های فراوان گرد هم جمع شده اند تا همسران آنان با خیالی آسوده از آسمان کشور محافظت کنند.انان سختی و دوری مکان را به جان خریده اند تا ادای وظیفه کنند.

به گزارش کاوش نیوز،این عزیران  با تمام سختی ها یی که متحمل می شوند همیشه در برگزاری جشن ها و مراسم های ملی و مذهبی جز اولین ها هستند.آنها گرد هم جمع شده اند وتا 40 سالگی انقلاب را جشن بگیرند.این برنامه شاد و مفرح همراه بود با شعر خوانی و برگزاری مسابقه و نمایش های طنز و بسیاری از برنامه های شاد دیگر که ثابت می کرد که در هر شرایطی که باشند به دشمنان نشان می دهند که پای این انقلاب ایستاده اند.

 گفتنی است ، ایستگاه رادارشهید خسروی مستقر در میدان تیر شهرآباد  مرکز کنترل است .پایگاه پدافند هوایی شهید خسروی شهرآباد، همه مسیرهای پروازی هواپیماهای عبوری از آسمان استان های خراسان شمالی ،و 5 استان بویژه  گلستان  را با اقتدار و تیزبینی، هدایت و کنترل می کند. تا اگر خدای نکرده دشمنی قصد کند که از مسیر هوایی وارد شود و یا جاسوسی کند این دلاوران اجازه نفس کشیدن به دشمن را نخواهند  داد. آسوده بخوابید زیرا همه این مناطق در قرق این عزیزان و مردان بی اداعاست.انتهای پیام/

خبرنگار بشارت نیا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.