حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » حرکت های امید بخش در رونق بسکتبال گُمیشان

حرکت های امید بخش در رونق بسکتبال گُمیشانرییس هیات بسکتبال گُمیشان از تلاش برای توسعه آموزش این رشته در بین علاقه مندان خبر داد و گفت: با حمایت مسئولان و استعدادیابی در این رشته ،رونق به سبد بسکتبال منطقه باز می گردد....
کاوش نیوز: شهروز بایی اظهار کرد: این روزها تمرینات مستمر و امید بخشی را با حضور افزون بر 30 نفر از علاقه مندان به این رشته ورزشی آغاز کرده ایم.
وی گفت: برگزاری مسابقات و شرکت در رقابت های آموزشگاهی باعث شده تا استعدادیابی و شکوفایی این رشته در گمیشان به عنوان یکی از اهداف هیات شکل عملی بگیرد.
رییس هیات بسکتبال گمیشان به احسان ملاخانی بسکتبالیست ملی پوش رده نونهالان کشور از این شهرستان اشاره کرد و گفت: بسکتبال گمیشان در گذشته به عنوان یکی از پایگاه های استعدادیابی این رشته در استان گلستان بود و برای رونق دوباره آن نیز تلاش می شود.
این مربی بسکتبال افزود: نگاه جدید در اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز امیدها را برای پویایی این رشته زنده کرد و تلاش داریم با توسعه و تامین امکانات اولیه این رشته در اماکن ورزشی و عمومی زمینه رشد بسکتبال شهرستان فراهم شود و در این راه نیازمند مشارکت جمعی هستیم.

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.