حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » جوهره هدایت را باید در قرآن جستجو كرد

 

 

استاندار گلستان، مبعث را بنیان گذاری قرآن بیان كرد و گفت: جاذب ترین موضوع در انسان و آینده بشریت هدایت است و جوهره قرآن كریم هدایت بوده و در این كتاب منحصر به فرد باید جستجو شود.

 

...

به گزارش  کاوش نیوز، در همایش جلوه های نور در گرگان با تبریك عید مبعث رسول مكرم اسلام (ص) افزود: هدایت تنها موردی است كه آدمی توانایی بنیان گذاری آن را ندارد و باید در قرآن جستجو كرد.

وی در خصوص بعثت نیز تصریح كرد: به درجه ای كه قرآن فهمی برای ما میسر شود، اهمیت چنین روزهایی را درك خواهیم كرد.

استاندار گلستان با بیان اینكه قرآن در همه زمان ها و مكان ها نیازمند كشف جدید است، تصریح كرد: باید بطور مستمر از قرآن كشف جدید داشته باشیم و قرآن كشفی، قرآن پویایی و قرآن هدایتی را افزایش دهیم.

استاندار گلستان در این همایش كه با محوریت تجلیل از اساتید، پیشكسوتان، مدیران و مربیان فعال مراكز قرآنی برگزار شد، با اشاره به اصالت ناطقیت قرآن، نیز تصریح كرد: قرآن ناطق در میدان ارزیابی از قرآن كاتب بالاتر است و معلمان قرآنی باید تلاش كنند قرآن كاتب را به قرآن ناطق برسانند.

صادقلو شیوه ها را در آموزش و یادگیری قرآن مهم دانست و گفت: در شیوه ها نباید به شیوه زمانه خود تنها معتقد باشیم بلكه باید به سمت شیوه های نو و جدید حركت كنیم.

وی توجه به خانواده را در آموزه های دینی پراهمیت برشمرد و یادآور شد: در خانواده هر چند در جمع های كوچك می توان گردهمایی های قرآنی ایجاد كرد و توجه داشت كه خانواده تاثیر زیادی دارد.

در همایش جلوه های نور از خانواده های شهدای روحانی شریعتی فر و رضایی، موسسات قرآنی الزهرا، مصباح الهدی، دنیای فرشته ها، نسیم وحی، علم الهدی، نسیم فردوس، یاسین، ترنم وحی، رفعت، پویش حافظان، امیر المومنین و تعدادی از هنرمندان و حافظان قرآنی مرد و زن قدر دانی شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.