حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » مسئولان مردم را در برابر گرانی ها توجیه کنند

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت از مسئولان خواست مردم را در برابر لجام گسیختگی قیمت ها و گرانی ها توجیه کنند.

...

کاوش نیوز: آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت افزود: مخاطبم در بحث گرانی دولتمردان هستند و آنان باید بدانند لجام‌گسیختگی در مسائل اقتصادی، مردم را خسته کرده است.

وی با بیان اینکه اگر مردم تاکنون ایستاده اند بخاطر خدا، نظام و رهبری ایستاده اند، اظهار داشت: اگر نمی توانید قیمت ها را پایین بیاورید، حداقل کنترل کنید.

وی اسلام را دین حرمت به ارزش های اصولی دانست و افزود: اگرچه امروز دنیای بشر روی فلسفه و تربیت اومانیستی یعنی انسان، منهای دین و خدا کار می کند و در همین راستا موجب متلاشی شدن بنیان خانواده شده ، اما اسلام و ادیان الهی خانواده را زیربنای همه نقش های جامعه دانسته و بر خودسازی تاکید می کنند.

امام جمعه رشت در آستانه هفتم اسفند ماه روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، تکریم مقام مادر و بزرگداشت روز زن افزود: آنچه امروز از عزت زنان در جامعه می بینیم ناشی از فرهنگ فاطمی است و آنچه از بدحجابی و ولنگاری بروز می کند ناشی از دوری از این فرهنگ متعالی است.

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی اخیر و شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان، از مسئولان وزارت امور خارجه خواست با همه قدرت و اقتدار مقابل برنامه ها علیه جمهوری اسلامی بایستند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز 29 بهمن در دیدار با مردم تبریز و آذربایجان شرقی افزود: برخی دولت های اروپایی یدک کش آمریکا شده اند و به این دلیل عدم اعتماد را برای ما بوجود آورده اند لذا توجه داشته باشیم که فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است.

آیت الله فلاحتی در بخش پایانی سخنان خود ، ماه ها بی شهردار بودن رشت را مورد انتقاد قرار داد و افزود: اگرچه بومی بودن شهردار مهم است اما ویژگی بارز یک شهردار باید اخلاق اسلامی و داشتن برنامه قوی باشد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.