حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » نظام سلطه برای نابودی مقام انسانی و الهی زن وارد کارزار شده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نظام سلطه و استکبار جهانی برای تخریب جایگاه واقعی زن و نابود کردن مقام انسانی و الهی این موجود ارزشمند به صورت جدی و هدفمند وارد عرصه و میدان کارزار شده است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری شامگاه پنجشنبه در اجتماع راهپیمایان حمایت از حجاب و عفاف در مصلای قدس قم اظهار داشت: دشمن در این راستا از تمام ابزارها در فضای مجازی، محیط سایبری و عرصه اینترنت استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز رسالت مسئولان کشور سنگین است، بیان داشت: اگر کسی در نظام اسلامی تکیه بر کرسی مسئولیتی می‌زند، باید چهار ویژگی یک انسان مؤمن از دیدگاه قرآن یعنی اقامه کننده نماز، پرداخت کننده زکات، امرکننده به معروف و همچنین نهی کننده از منکر را داشته باشد، چون در غیر این صورت مشروعیت حکومت کردن در این نظام را ندارد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بر اساس روایت‌های متعدد قوام و دوام نظام اسلامی به انجام امر به معروف و نهی از منکر که حجاب و عفاف یکی از مصادیق بارز این فریضه الهی است بستگی دارد و هیچکس نه در تشیع و نه در دیگر مذاهب اسلامی و آسمانی نمی‌تواند این واقعیت را انکار کند.

وی گفت: مگر ما پا جای پیغمبر نگذاشتیم و ادعای حاکمیت دینی نداریم، و ۳۰۰ هزار شهید برای احیای ارزش‌ها ندادیم؟،جوانان ما برای احیای ارزش‌های دینی که از همه چیز حتی خاک، سرزمین و آب عزیز تر است شهید شدند.

وی ادامه داد: از این رو مسئولیت مدیران کشور سنگین است و باید نقش خود را ایفا کنند و هر چه در تقویت حجاب و حیا در جامعه کم بگذاریم، یقین بدانید مسیر به سمتی می‌رود که متدینین و دین داران میدان تنفس پیدا نخواهند کرد.

ذوالنوری کوتاهی مسئولان کشور در زمینه حجاب و عفاف را غیر قابل بخشش توصیف کرد و یادآور شد: قانون مبارزه با فساد و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس ششم تصویب شد ولی امروز روی زمین مانده و به طور کامل اجرا نمی شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ورود با جدیت دولت به اجرای قانون یاد شده را مورد تاکید قرارداد و گفت: از ادارات و سازمان‌هایی که از خود نظام هستند و از جیب مردم ارتزاق می‌کنند باید شروع کنیم.

وی با بیان اینکه نباید دل خانواده شهیدان درام القرای جهان اسلام بواسطه رو به رو شدن با مظاهر فساد و بی تمدنی و جاهلیت مدرن و برهنگی خون شود و شاهد کشف حجاب‌های متعدد باشند، اظهار کرد: امروز دستگاه قضایی مسئولیت جدی دارد و ما خدا را شاکریم که یکی از فرزندان جوان و رشید انقلاب اسلامی، با اقتدار و شجاعت و با علم به اصول و آشنایی با مساله با جدیت سکان دستگاه قضا را به دست گرفته و بارقه‌های امید برای کاسته شدن از سطح آسیب‌های اجتماعی ایجاد شده است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با توصیه به صدا و سیما نقش این نهاد را نیز در مبارزه با فساد خطیر عنوان کرد و گفت: صدا و سیما نباید از چهره‌های مخدوش قهرمان سازی و الگو سازی غلط کند.

وی با بیان اینکه مراکز آموزشی کشور نیز در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و مقابله با بی بند و باری مسئولیت و رسالت دارند، بیان کرد: نباید خروجی دانشگاه‌ها کسانی باشند که تقیدات دینی آنها از بین برود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.