حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » مقام سوم دختران فارس در مسابقات دارت قهرمانی کشور

مقام سوم دختران فارس در مسابقات دارت قهرمانی کشورنخستین دوره مسابقات دارت مجازی قهرمانی جوانان کشور در بخش دختران به میزبانی کمیته دارت استان فارس برگزار شد و تیم دختران فارس به یک مقام سوم دست یافت.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: میلاد بینا سرپرست تیم فارس و سرپرست برگزاری مسابقات دارت جوانان قهرمانی کشور اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات دارت جوانان در بخش بانوان با شرکت ۲۸ دارتیست منتخب در قالب ۱۴ تیم از ۱۳ استان، به میزبانی کمیته دارت استان فارس و به صورت مجازی برگزار و در پایان تیم دوبل دختران فارس متشکل از انیس سال افزون و زهره جهانبازی که کمتر از یک سال از شروع فعالیتشان می‌گذرد موفق به کسب مقام سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.

بینا افزود: این رقابت‌ها به شکل استاندارد با دو دوربین و حضور داوران برگزار شد که تیم خوزستان به مقام قهرمانی رسید، تیم کرمان دوم شد و تیم دوبل دختران فارس به همراه تیم اردبیل به صورت مشترک سوم شدند.

سرپرست برگزاری رقابت‌های دارت جوانان کشور بیان داشت: این رقابت‌ها در بخش میکس جوانان هم برگزار شد که تیم هرمزگان به مقام نخست دست یافت، ضمن آنکه مسابقات دوبل بخش پسران نیز روزهای پنجشنبه و جمعه، یازدهم و دوازدهم آذر به میزبانی کمیته دارت استان فارس و شیراز برگزار می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.