حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » چهار هزار بیمار سرطانی در جهرم خدمات درمان دریافت می‌کنند

فوق تخصص جراحی سرطان بیمارستان پیمانیه جهرم گفت: بالغ‌بر چهار هزار نفر در مرکز جامع سرطان خاتم‌الانبیاء ، دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان دارای پرونده هستند و خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند.

...

کاوش نیوز: دکتر مرضیه حق‌بین با تشریح خدمات ارائه شده به بیماران افزود: علاوه بر شناسایی موارد ابتلا به سرطان‌ها، بیشترین تمرکز مرکز بر تشخیص و درمان بیماری‌های سینه و پیگیری مسائل و بیماری‌های زنان در بیماران سرطان سینه است.

وی افزود: غربالگری بیماری‌های سینه، ویزیت بیماران، پرونده سازی، انجام اعمال سرپایی و نمونه‌برداری از توده‌های سینه، آموزش معاینه سینه مشاوره تغذیه و روان‌شناسی از خدمات رایگان این مرکز است.

این فوق تخصص جراحی سرطان بیان داشت: پیگیری بیماران سرطانی در جهت تزریق هسته‌ای (تزریق ماده‌ای رنگی در بافت سینه بیمار برای تشخیص گره‌های لنفاوی درگیر زیر بغل) با مراکز دولتی و خصوصی و راهنمایی بیماران برای خرید پروتز برای حفظ زیبایی سینه، انجام آزمایشات و پاتولوژی، پیگیری دوره‌های شیمی درمانی بیماران، مشاوره زیبایی سینه در مبتلایان به سرطان و انجام پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی در رابطه با بیماری‌های سینه و سرطان از دیگر خدماتی است که در این مرکز به مردم ارائه می شود.

 شناسایی هفته ای ۳ تا ۵ بیمار مبتلا به سرطان

وی با بیان این مطلب که به طور میانگین در هفته ۳ تا ۵ بیمار مبتلا به سرطان سینه در این مرکز شناسایی می‌شود گفت: به محض شناسایی، برای بیماران مراحل درمان چون جراحی و دارویی انجام می‌شود و بصورت مادام العمر تحت نظر مرکز هستند.

به گفته وی ماهانه پرونده‌های بیماران مشکل دار توسط تیمی از همکاران رادیولوژیست، پاتولوژیست و جراح مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حق بین افزود: همچنین دراین مرکز بیمارانی که به دلیل درگیری گره‌های لنفاوی زیر بغل عمل جراحی شده و دچار ورم دست هستند برای بهبود، خدمات ماساژ و حرکات ورزشی خاص دریافت می کنند.

مرکز جامع سرطان خاتم الانبیا جهرم از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در حوزه تشخیص و درمان سرطان زیر نظر فوق تخصصین سرطان آغاز نموده و هم اکنون در محل بیمارستان پیمانیه همه روزه صبح ها آماده ارائه خدمت رسانی به بیماران می باشد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.