حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » مسئولی که برای کار مردم کوتاهی کند، خائن است

امام جمعه سمیرم گفت: مدیر و مسئولی که از کار و اقدام برای خلق و مردم غفلت یا کوتاهی کند، خائن به بیت المال است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام و المسلمین ' سیف الله دهقانی فیروز آبادی ' در خطبه های نمازجمعه سمیرم در حسینیه انقلاب اسلامی این شهر با اشاره به اهمیت خدمت به مردم در نظام اسلامی، افزود: این نوع خدمت بالاترین عبادت در آئین ماست و بسیار بر آن تاکید شده است.
وی افزود: فردی که قبول مسئولیت می کند در انجام مسئولیت سهل انگاری کند یا با همه توان خود کار نکند پذیرفته نیست و خیانت به مردم و بیت المال است.
وی از مسئولان خواست فرصت خدمت را ارج گذارند و با استفاده صحیح از امکانات رضایت خالق و مخلوق را کسب کنند.
امام جمعه سمیرم در ادامه به موضوع بحران جهانی و منطقه ای آب اشاره کرد و ادامه داد: همه باید از این نعمت خدادادی استفاده کنیم اما در نحوه استفاده باید تجدید نظر کنیم تا در فصل گرم، دچار مشکل و کمبود آب نشویم.
حجت الاسلام دهقانی افزود: وضعیت منابع آبی شهرستان بحرانی است و اینکه گفته می شد که آب از سمیرم به دیگر استان ها و شهرها منتقل شود، درست و اصولی نبود و ما اجازه این کار را نخواهیم داد.
وی تصریح کرد: موضوع انتقال آب از سمیرم به دیگر استان ها منتفی شده است اما باز هم مسئولان و مدیران مربوطه باید با دقت این مسائل را رصد و پیگیری کنند تا حقی از مردم زحمت کش این خطه ضایع نشود.
امام جمعه سمیرم تاکید کرد: هر اقدامی هم اگر بخواهند انجام دهند ابتدا باید نیاز شهرستان را به طور کامل تامین و پس از آن به انتقال آب سمیرم فکر کنند.
وی با تسلیت سالروز وفات حضرت امُ البنین ( س) افزود: کار ارزشمندی که شهدا و مادران و همسران و خانواده آنان کردند قابل توصیف نیست و باید همواره قدردان آنان بود.
امام جمعه سمیرم با اشاره به 14 اسفند روز درختکاری اظهار کرد: درختکاری در ایام نزدیک عید نوروز امری حسنه و پسندیده است و آیین اسلام هم بر آن تاکید کرده است.
وی افزود: نیکی کردن به دیگران در هر قالبی که باشد زیبا و نیکو است و رضایت خداوند را در پی دارد.
حجت الاسلام دهقانی همچنین کسب نشان اخلاقمداری شهربانو منصوریان، بانوی ووشوکار سمیرمی قهرمان جهان و آسیا را به وی و مردم سمیرم تبریک گفت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.