حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.



نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس در سال‌جاری تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی باید در تراز انقلاب اسلامی و انقلابی باشد.

...

کاوش نیوز: حجت‌الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره)به سالروز شهادت آیت الله مدرس اشاره کرد و افزود: این عالم دینی، یک مظهر ظلم ستیزی در برابر رژیم پهلوی بود و نمایندگان مجلس باید ظالم را به ستوه بیاورد.

وی تاکید کرد: رضاشاه در برابر شهید مدرس ایستاد و هر کاری کرد تا این سید نماینده را ساکت کند اما نتوانست و نام مدرس در تاریخ ماندگار شد و رژیم پهلوی مورد نفرت مردم قرار گرفت.

نکونام، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس تاکید کرد: نماینده باید مومن ، بصیر و هوشیار باشد و مجلس باید در تراز انقلاب اسلامی باشد تا آبرو برای نظام و شهیدان و امام باشد و این مسائل در مجلس باید این بار بیشتر از گذشته مورد تاکید قرار گیرد.

خطیب جمعه شهرکرد گفت: با توجه به گام دوم ، باید بیشتر به ارزش‌ها توجه شود و به بازیهای جناحی و سیاسی توجه نشود و  مردم مجلس انقلابی می‌خواهند و این بستگی به تلاش مردم است.

نکونام اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نصرت الهی بود که امام راحل بارها آن را مورد تاکید قرار دادند و در این 40 سال نیز نصرت پروردگار شامل حال این انقلاب شده است.

به گفته وی، مسائل قرآن باید به روز باشد و فهم به روز قرآن بیانگر آن است که انسانها از قرآن نیز باید درک به روز داشته باشند.

وی به سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع )اشاره کرد و گفت: هر کس به حق پیوست ، عزیز شد وهر کس در برابر حق ایستاد ذلیل شد و این راهی است که ائمه اطهار(ع) به شیعیان آموخته اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به اعتراضات آبان 98 اشاره کرد و گفت: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفتند تا به انقلاب ضربه بزنند اما این مردم بصیر به این قائله دشمن پایان دادند.

نکونام، با بیان اینکه مطالبات مردم باید از مسیر قانونی پیگیری شود، افزود: مسئولان باید توجه کنند تصمیم‌هایشان پخته باشد و با نیازهای جامعه و واقعیت ‌ها همخوانی داشته باشد.

به گفته وی، دشمن سال‌ها برای این فتنه‌ها برنامه‌ریزی کرده بود و برای قدم از آن برنامه‌های معین داشت و عربستان، آمریکا و دیگران نیز در این فتنه برنامه‌ریزی داشتند.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاشگران، ضربه پایانی را به دشمنان وارد کرد و برنامه‌ریزی پیچیده دشمنان، با درایت مقام معظم رهبری و حضور مردم در راهپیمایی، خنثی شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: مسئولان نباید در تصمیمات خود بهانه به دشمن بدهند و تصمیمات باید با نیازهای جامعه و واقعیت ‌ها همخوانی داشته باشد و مسوولان در مساله اخیر شجاعانه معایب و اشتباهات تصمیمات خود را بپذیرند و از همه مهم‌تر اینکه، تصمیم آن‌ها از افزودن بر مشکلات مردم جلوگیری کند و باری بر مردم اضافه نکند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.