حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.



معاون قوه قضاییه:

آمریکا پیرو قانون جنگل است

آمریکا پیرو قانون جنگل استمعاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه آمریکا هیچ قانونی را بر نمی تابد، تاکید کرد: آمریکا پیرو قانون جنگل است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام هادی صادقی در اجتماع راهپیمایان مراسم 13 آبان شهرکرد افزود: پیروی آمریکا از قانون جنگل به دلیل خوی استکباری سیاستمداران این کشور است.

وی تصریح کرد: آمریکا هر توافقنامه بین المللی را که بخواهد، امضا می کند و هر توافقنامه ای را که حتی خودش آن را تهیه کرده است، پاره می کند و این خوی استکبار آمریکاست.

معاون فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد: رویکرد آمریکا تزویر، حیله و فریب در جهان است و رفتار ماکیاولی در دولتمردان آمریکا آشکار است.

بگفته وی، آمریکا در لیبی، عراق و سوریه دخالت و فتنه انگیزی کرد، اما در این کشورها شکست خورده است.

صادقی افزود: آمریکا، طالبان را در افغانستان و داعش را در عراق و سوریه به راه انداخت تا به ایران ضربه بزند، اما نتوانست به اهداف شوم خود برسد و شکست خورد.

بگفته وی، آمریکا در رژیم ستمشاهی نیز منابع ایران را غارت کرد و حتی نفت را یک دلار می خرید، اما نیمی از این پول را به ایران پرداخت می کرد.

صادقی تصریح کرد: در دوران وابستگی رژیم پهلوی، آمریکایی ها سلاح را به ایران میلیون ها دلار بیشتر از قیمت واقعی آن می فروختند و مستشاران آمریکایی هزینه های بالایی برای ملت ایران داشتند.

وی در ادامه افزود: آمریکایی ها دولت مصدق را ساقط کردند و حکومت ملی را سرنگون و شاه را به تخت سلطنت بازگردانند.

بگفته صادقی، آمریکا یک ذات استکباری قلدرمآبانه دارد و ترامپ نیز خوی استکباری آمریکا را در جهان به نمایش گذاشته است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه ادامه داد: ملت مسلمان ایران در 40 سال گذشته روز به روز در مسیر الهی پیشرفت کرده و بر پیروزی های ملت افزوده شده است.

بگفته وی، ایران مقاومت زیادی داشته و همواره به پیش رفته و در برابر زیاده خواهی های آمریکا به عنوان شیطان بزرگ ایستادگی کرده است.

صادقی اظهار داشت: ایران با اتکال به خدا و با قرار گرفتن در مسیر الهی، در برابر تمامی تهدیدات آمریکا ایستاده است و اگرچه سختی دارد، اما در این جنگ اقتصادی و روانی در برابر آمریکا پیروز خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.