حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

معاون متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از روز شنبه ۱۷ خرداد آغاز و تا روز سه‌شنبه۲۷ همین ماه ادامه دارد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: فیروز عسگری افزود: ثبت‌نام از طریق سامانه اینترنتی انجام می‌گیرد و برگزاری آزمون با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان پایه نهم در صورت داشتن معدل بالای ۱۷ مجاز به شرکت در این آزمون هستند و رقابت علمی بین دانش‌آموزان هر منطقه خواهد بود و هر یک از مناطق ۱۷ گانه استان می‌تواند نسبت به تعیین شرایط خاص در محدوده جغرافیایی خود اقدام کند.

عسگری با بیان اینکه هر یک از دانش‌آموزان می‌توانند تنها در یک رشته تحصیلی در این آزمون شرکت کند، تصریح کرد: دانش‌آموزان عشایری به دلیل کوچرو بودن می‌توانند در هر منطقه‌ای در سطح استان ثبت‌نام و در آزمون شرکت کنند.

معاون متوسطه اداره ‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه شرکت داوطلبان در جلسه آزمون بدون ارائه کارت ورود به جلسه ممنوع است، خاطر نشان کرد: آزمون در ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیر به صورت همزمان در سراسر استان و کشور برگزار می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.