حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » فعالان رسانه‌ای زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند

فرماندار بروجن با اشاره به نقش رسانه در امر اطلاع‌رسانی گفت: فعالان رسانه‌ای شهرستان زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

...

کاوش نیوز: مسعود ملکی در نشست با تعدادی از فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه شهرستان بروجن، با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سالجاری یادآور شد: مسئولان و فعالان رسانه‌ها زمینه‌ساز حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی، مراقبت رسانه‌های گروهی برای جلوگیری از تفرقه انگیزی در بحث انتخابات را ضروری دانست و اظهار داشت: با توجه به تبلیغات منفی گسترده دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی باید اهمیت شرکت در انتخابات برای همگان تبیین شود.

فرماندار شهرستان بروجن تاکید کرد: انتقاد منصفانه و خیرخواهانه رسانه‌های گروهی روند دسترسی به شاخص های توسعه‌ای را تسریع می‌کند و مسئولان از حقوق اصحاب رسانه در چارچوب قانون و ضوابط دفاع می‌کنند.

وی افزود: اصحاب رسانه باید در کنار رسالت خبری خود با یکدیگر انسجام داشته باشند و ایجاد اختلاف بین رسانه‌های گروهی باعث بروز آسیب‌های جدی در جامعه می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.