حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.



پس از یکماه از وقوع سیلاب

برق دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ وصل شد

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: برق دهستان موگویی که بر اثر سقوط دکل برق در گردنه عسل کشان در سیلاب های اخیر قطع شده بود، پس از یک ماه تلاش وصل شد.

...

کاوش نیوز: مرتضی زمانپور افزود: در سیلاب اخیر گرچه خسارت های جانی در شهرستان کوهرنگ رخ نداد، اما بسیاری از زیرساخت ها آسیب دید و جبران آن به زمان و اعتبار زیادی نیاز دارد.

وی ادامه داد: وجود حجم زیادی از برف در گردنه ها و ارتفاعات شهرستان، رفع مشکلات بوجود آمده از سیلاب را با سختی مواجه کرده و پس از یک ماه تلاش شبانه روزی و با کمک 3 دستگاه بولدورز تاکنون 15 کیلومتر از محور گردنه عسل کشان در دهستان موگویی بازگشایی شده است.

زمانپور تصریح کرد: برای رفع عیب قطعی برق دهستان موگویی نیروهای اداره برق بیش از 10 کیلومتر پیاده روی کردند و مشکل برق این منطقه هم اینک بطور موقت برطرف شده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: در این مدت یک ماهه برای تامین برق روستاهای دهستان موگویی ژنراتور فعال شده بود که در شبانه روز، 12 ساعت برق به مردم منطقه ارائه می شد.

زمانپور خاطرنشان کرد: برای بازگشایی محور و گردنه عسل گشان با وجود حجم زیاد برف اکیپ های راهداری بصورت شبانه روزی در تلاش هستند تا این مسیر هرچه سریع تر بازگشایی و خدمات رسانی به مردم منطقه سرعت بیشتری گیرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.