حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.



استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بی شک برای عبور از مشکلات کشور به آستانه تحمل بالا و درک شرایط موجود نیاز داریم.

...

کاوش نیوز: اقبال عباسی در آئین برگزاری دوازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و تجلیل از اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید اظهار داشت: این آئین فرصتی مغتنم و ارزشمند برای پاسداشت و حفظ ارزش مقام معلم است.

وی اظهار داشت: معلمی شغل انبیاست و در راستای دانش و آگاهی و فرهنگ، انسان را بخوبی پرورش می دهد و کرامتی بس بزرگ به مقام بشریت می بخشد.

وی ادامه داد: جامعه معلمان و اساتید دانشگاهی همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی همراه و همپای مردم بوده اند و تلاش کرده اند با آموزش های انسان ساز، مسیر توسعه و رشد کشور را هموار سازند.

عباسی با بیان اینکه معلمی شغل نیست، نوعی هنر، ذوق و ایثار است، تصریح کرد: رشته های پزشکی از آن دسته رشته هایی است که به ذوق و ایثار زیادی نیاز دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از ناهماهنگی رشته های دانشگاهی و بازار کار افزود: این عدم تناسب باید بنحوی برطرف شود تا شاهد رونق اشتغالزایی در کشور شویم.

عباسی در ادامه نسبت به تاخیر در پرداختی ها از جامعه پزشکی دلجویی کرد و گفت: مشکلات داخلی و علاوه بر آن کارشکنی های ترامپ و آمریکا اقتصاد کشور را تحت فشار قرار داده و باید همگان این شرایط را درک کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال 98، یک هزار و 200 میلیارد تومان بودجه عمرانی به استان تخصیص داده شده است اما سیلاب 600 میلیارد تومان خسارت وارد کرده که بودجه عمرانی استان را باید به بازسازی این خرابی ها اختصاص داد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.