حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » علوی: رسانه ها با انعکاس مدبرانه مسائل درجهت آرامش جامعه گام بردارند

علوی: رسانه ها با انعکاس مدبرانه مسائل درجهت آرامش جامعه گام بردارندوزیراطلاعات با بیان اینکه دشمنان در پی سیاه نمایی هستند نباید این فرصت را برای موج سواری آنان مهیا کنیم گفت: رسانه ها باید با پرهیز از پمپاژ روحیه ناامیدی، تغییر رویکردها و انعکاس مدبرانه مسائل و مشکلات در جهت آرامش جامعه گام بردارند.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام دکتر سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان بوشهر افزود: دشمن در صدد دوقطبی کردن جامعه شایعه پراکنی و حرمت شکنی مسئولان است و افراد درون نظام باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.
وی به افزایش روحیه امید و بالندگی ملت که ثمره آن حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشورشد اشاره کرد و افزود: خدمت به همگان وظیفه حکومت اسلامی است و در این بین میان مسلمان و غیر مسلمان تفاوتی وجود نخواهد داشت و باید معیشت، حرمت، عدالت و امنیت افراد درون نظام تامین شود.
وزیر اطلاعات با اشاره به نقش ملت در سرنوشت کشور اداره جامعه اسلامی را مستلزم اجرای احکام فردی، اجتماعی و حکومتی دانست و اضافه کرد: اگر در جامعه ای فرهنگ، اخلاق و سنن الهی حکمفرما شود به عزت خواهد رسید.
وی واکاوی کارکردها را در تقویت نقاط مثبت و رفع موانع موثر دانست و افزود: مجموعه کارگزاران نظام حکومتی با کارکرد خود می توانند موجب تحکیم جامعه و نظام شوند و اگر عمل صالح انجام شود نفع آن را می بینیم.
وزیر اطلاعات گفت:ثمره کارکرد شایسته زندگی طیبه و رسیدن به عزت است.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام ذره ای از خصومت و بروز مشکلات علیه ایران اسلامی نمی کاهند گفت: برای مقابله با دشمنان عوامل عزت آفرین گذشته را تقویت و تکرار کنیم و مراقبت کنیم در درون خانواده نظام از اقدامات وحدت شکن جلوگیری شود.
علوی با اشاره به روایتی از امیرمومنان (ع) پرهیز از تفرقه، التزام به همگرایی، الفت و مهربانی به یکدیگر و خودداری از دامن زدن به مسائل اختلاف افکن عامل عزت امت ها برشمرد و گفت: شوراهای اداری باید کارکرد خود را متناسب با میزان رفع مشکلات مردم بسنجند.
وزیراطلاعات افزود: فقط نمی توانیم با دشمنان مقابله کنیم بلکه باید زمینه اثرگذاری ترفندهای دشمنان را از بین ببریم.
علوی گفت: ایجاد اختلاف و از دست دادن فرصت ها، هدف دشمنان نظام است و نباید با عملکرد ناپسند آنها را در رسیدن به آمال و آرزوهایشان خوشبین کنیم.
وی افزود:بوشهر دیار قهرمانان تاریخ ساز، استکبارستیز وسپر تهدید زدای ایران اسلامی است.
وزیر اطلاعات با اشاره به وحدت موجود در استان بوشهر که با عقلانیتی به رفع مشکلات پرداختند و در هفته های گذشته کوچکترین مساله اجتماعی نداشتند افزود: هرجا مسئولان با یکدیگر وحدت داشتند و دست در دست یکدیگر قرار دادند مشکلی به وجود نیامده است.
علوی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از زحمت مسئولان استان به ویژه مدیر کل قدیم اداره کل اطلاعات استان بوشهر مدیرجدید را معرفی و منصوب کرد و ارتقای سطح امنیت مردم را با همراهی و همکاری همه دستگاهها ونهادها خواستار شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.