حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » ظرفیت‎های سرمایه‎‌گذاری در روستاهای میانه شناسایی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان میانه بر استفاده از ظرفیت‌های موجود و شناسایی ظرفیت‌های جدید سرمایه‌گذاری در روستاهای شهرستان تاکید کرد.

...

کاوش نیوز: مهدی مشایخی در جلسه کارگروه توسعه پایدار روستایی شهرستان برای ۴ روستای شیخدرآباد، ورنکش، لله لو و نشق اضافه کرد: ایجاد ناحیه صنعتی در این روستاها می تواند به رونق اقتصاد و اشتغال منجر شود.

وی همچنین سرمایه گذاری در زمینه های خیاطی و کشاورزی  برای روستای شیخدرآباد از توابع بخش مرکزی، سرمایه گذاری در زمینه های دامداری، گلیم بافی و شهرک دامپروری برای روستای لله لو از توابع بخش کاغذکنان، بوم گردی، صنایع تبدیلی و دامداری برای روستای نشق از توابع بخش کندوان و بوم گردی، گلخانه، بوم گردی و صنایع تبدلی برای روستای ورنکش از توابع بخش ترکمانچای را با توجه به ظرفیت های موجود مهم برشمرد.

مشایخی در پایان از ادارات شهرستان خواست تا دو هفته آینده اطلاعات لازم و توجیهی در مورد ظرفیت های موجود برای سرمایه گذاری در روستاهای مذکور را به فرمانداری ارائه کنند تا فرمانداری شهرستان نیز در پی تفاهم نامه با دانشگاه آزاد تبریز برای توسعه پایدار روستایی در ۴ روستای شهرستان، اطلاعات لازم را به دانشگاه ارائه کند. 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.