حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » دختر 17ساله تبریزی به تیم ملی اسکی ایران دعوت شد

دختر 17ساله تبریزی به تیم ملی اسکی ایران دعوت شدپارمیس علیزاده حصار، جوان ورزشکار تبریزی با 17 سال سن به تیم ملی اسکی ایران دعوت شد.

...

کاوش نیوز: علیزاده حصار در کنار تحصیل در مدرسه تیزهوشان دوره دوم ناحیه 5 تبریز، در عرصه ورزش های زمستانی نیز نشان داد که برای افتخارآفرینی از هیچ کوششی فروگذاری نمی کند.
وی درباره علاقه اش به ورزش گفت: علاقه مندی من به ورزش به واسطه پدر و مادرم ایجاد و باعث شد از پنج سالگی با رشته های اسکی، تنیس و شنا آشنا شوم و در مسابقات مختلف این رشته ها شرکت کنم.
علیزاده ادامه داد: حدود چهار سال است که به صورت مستمر و حرفه ای به صورت تخصصی به ورزش اسکی می پردازم.
وی درباره مکان تمرین هایش گفت: محل تمرین با توجه به فصلی بودن اسکی به دو بخش فصل اسکی و غیراسکی تقسیم می شود؛ در فصول غیراسکی با توجه به برنامه ریزی های هیات اسکی در باشگاه بدنسازی و نیز در هوای آزاد مانند پارک ائل گلی تمرین می کنم.
ورزشکار اسکی باز تبریزی ادامه داد: این امر با توجه به برنامه ریزی های لازم انجام می گیرد و در فصل اسکی نیز با توجه به وضعیت آب و هوا و برنامه ریزی مربیان در پیست اسکی سهند تبریز و در صورت امکان در پیست اسکی دیزین یا دربندسر در استان البرز همراه با مربیان تمرین می کنیم.
علیزاده که به تیم ملی 'ب' بانوان ایران هم دعوت شده است، با تقدیر از مربیان خود گفت: مربی تیم تبریز که به صورت حرفه ای زیر نظرش تمرین می کنم، مهندس صفامهر است و از سه سال قبل به انجام تمرین با او مشغول هستم.
وی با اشاره به نقش مدیران و معلمان خود در پیشرفت ورزشی اش خاطرنشان کرد: جا دارد از راهنمایی هایی دلسوازانه خانم حمیرا بایبوردی، مدیر مدرسه تیزهوشان دوره دوم ناحیه 5 و لیلا اقبال معلم زحمتکش مدرسه که در پیشرفت تحصیلی ام نقش مهمی دارند، تقدیر کنم.
علیزاده در باره دعوت شدن به تیم ملی اسکی ایران گفت: با توجه به حضور در یک اردوی تمرینی پنج روزه در تبریز و اردوی 15روزه در استان البرز و تشخیص مربیان، در رده سنی مربوطه به اردوی تیم ملی ب بانوان ایران دعوت شدم ولی به دلیل مصدومیت حین تمرین حدود 7 ماه به تشخیص پزشک باید استراحت کنم.
وی درباره مسابقاتی که در آنها حضور داشت نیز گفت: در سری مسابقات جام کیاگالیری و طبق برنامه فدراسیون اسکی در مسابقات پارالل عنوان سومی را کسب کردم که رتبه اول به استان تهران و رتبه دوم به استان شیراز و رتبه سومی نیز به استان آذربایجان شرقی رسید.
علیزاده حصار درباره خواسته های ورزشی اش اظهار کرد: از مسئولان محترم درخواست می کنم که راهکاری برای ورزش در مدارس بیابند که ورزش به ساعتی خاص در مدرسه محدود نشود؛ در ضمن ورزش حرفه ای مانع از رسیدن به اهداف تحصیلی نگردد تا مجبور به انتخاب یکی از دو گزینه درس یا ورزش نشویم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.