حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » پروازهای ورودی و خروجی از فرودگاه ارومیه در حال انجام است

 پروازهای ورودی و خروجی از فرودگاه ارومیه در حال انجام استمدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان غربی گفت: با وجود بارش برف و افت شدید دما، مشکلی در مسیر باند هواپیما و فرودگاه ارومیه وجود ندارد و نخستین پرواز ورودی نیز طبق برنامه انجام شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: محمدعلی نائل قراملکی در این زمینه اظهار کرد: از اولین دقایق صبح روز یکشنبه با تلاش تیم عملیات زمستانی، عملیات برف روبی، اوره پاشی و یخ زدایی انجام و در کمترین زمان ممکن باند فرودگاه عملیاتی و آماده نشست و برخاست پروازها شد.

وی با اشاره به اینکه بارش برف هیچ گونه خللی در انجام پروازها ایجاد نکرده است گفت: اولین پرواز شرکت هواپیمایی آتا طبق برنامه زمان بندی در ساعت ۶:۱۵ دقیقه از تهران در فرودگاه ارومیه به زمین نشست و پس از انجام عملیات یخ زدایی فرودگاه ارومیه را به مقصد تهران ترک کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: تلاش بی‌وقفه تیم عملیات زمستانی فرودگاه ارومیه برای عملیاتی نگهداشتن باند فرودگاه و انجام ایمن پروازها ادامه دارد و باند به طور کامل عملیاتی بوده و بارش برف هیچ گونه خللی در انجام پروازها ایجاد نکرده است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و تداوم آن، مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز پیش از مراجعه به فرودگاه ارومیه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

قراملکی بیان کرد: شماره تماس ۱۹۹ و ۳۲۷۷۷۷۶۶ - ۰۴۴ پاسخگوی مسافران است و آنان می‌توانند از این طریق از وضعیت پروازهای این فرودگاه یا تأخیرهای احتمالی اطلاع یابند.

وی با اشاره به اینکه پروازهای این فرودگاه بدون مشکل انجام شده‌، تاکید کرد: از زمان اعلام پیش‌بینی بارش برف تمام تدابیر لازم اندیشیده شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود؛ تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.