حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » فعالیت ۱۸ سازمان مردم نهاد آذربایجان‌غربی برای مقابله با کرونا

فعالیت ۱۸ سازمان مردم نهاد آذربایجان‌غربی برای مقابله با کرونادبیر پیشگیری از کرونا در سارمان‌های مردم‌نهاد جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۱۸ سازمان مردم نهاد در این استان فعالیت‌های فرهنگی، علمی، آموزشی، سرگرمی و جهادی را برای مقابله با ویروس کرونا اجرا می‌کنند.

...

کاوش نیوز: پیام ایجادی افزود: موسسه‌های طلوع مهر چی‌چست، هنرآوران نوین، بذر مهربانی، نوبهار شهروندان، بامداد اندیشه، طلایه‌داران پژوهش، صبحان، آروند برنا، امیدداران منتظر پیوند نوین، پیام یاسین، دیده‌بانان پژواک و باران رحمت از ارومیه در این طرح مشارکت دارند.

وی ادامه داد: همچنین موسسه‌های مردم نهاد ذاکرین وحی از بوکان، پویندگان معرفت و دانش سلامت از سلماس، لاوانی نوژین از سردشت و طنین آوای ایمان از مهاباد از دیگر سازمان‌های مردم نهادی هستند که در این طرح مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: حدود هفت نفر در هر سازمان کارهای فرهنگی و علمی، آموزشی، سرگرمی و جهادی را به اجرا می‌گذارند.

دبیر پیشگیری از کرونا در سارمان‌های مردم نهاد جوانان آذربایجان‌غربی گفت:راه‌اندازی ۱۴ کارگاه خانگی تولید ماسک، راه‌اندازی کارگاه تولید محلول‌های ضندعفونی کننده، پخش حدود یک‌هزار اقلام معیشتی در بین نیازمندان، برگزاری مسابقه‌های مجازی قرآن، نقاشی و کتاب‍‌خوانی از اقدامات این سازمان‌های مردم نهاد است.

ایجادی اظهار داشت: تهیه کلیپ آموزشی با همکاری روانشناسان و پخش در فضای مجازی، تولید محتوای آموزشی در فضاهای مجازی و مشارکت در سمپاشی معابر از دیگر اقدامات سازمان‌های مردم نهاد آذربایجان‌غربی در امر مقابله با کروناست.

وی تاکید کرد: تمام این برنامه‌ها از ازمان آغاز شیوع ویروس کرونا در سطح استان با همکاری جوانان و ستاد تسهیل‌گری استان آغاز شده و تا شکست این ویروس ادامه دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.