حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » سپاه پاسداران مغضوب رژیم تروریستی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران مغضوب رژیم تروریستی است، گفت: اینکه سپاه توسط دشمنان تروریست نام بگیرد، برای پاسداران مایه افتخار است زیرا سرباز اسلام نمی‌تواند در یک زمان هم یزیدی و هم حسینی باشد.

...

کاوش نیوز: سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در آیین گرامیداشت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، افزود: اینکه سپاه پاسداران مغضوب رژیمی قرار می‌گیرد، که در ذات خود تروریست است، نشان می‌دهد که راه را درست آمده است.

وی با بیان اینکه حکومت‌های استکباری جهان رو به افول هستند، ادامه داد: ضعف و زبونی استکبار به وضوح مشخص است.

سردار شهسواری با اشاره به سیل اخیر در برخی از استان‌های کشور، گفت: بارش باران نتیجه این بود که مردم دست نیاز و طلب باران به سمت خدا بلند کردند ولی چون در لایروبی رودخانه‌ها سهل انگاری شده بود، این سیل به وجود آمد.

وی اضافه کرد: 24 ساعت پس از وقوع سیل در گلستان محموله کمک‌های مردمی آذربایجان غربی به این استان ارسال شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی راه‌اندازی نانوایی سیار قرارگاه حمزه سیدالشهداء در گلستان را مورد اشاره قرار داد و افزود: 24 ساعت بعد از استقرار این مجموعه، توزیع نان گرم بین مردم این منطقه آغاز شد.

سردار شهسواری به استقرار آشپزخانه سیار شمال غرب در لرستان نیز اشاره کرد و بیان داشت: هر روز برای سه هزار نفر نهار و شام گرم طبخ می‌شود، که این رقم به پنج هزار نفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه روز گذشته 90 نفر از آذربایجان غربی در قالب یک تیم جهادی به مناطق سیل زده اعزام شدند، گفت: بیش از 2 هزار نفر برای خدمت در این مناطق نام نویسی کردند، که بر اساس اعلام نیاز، نسبت به اعزام آنان اقدام خواهد شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء در لرستان مستقر است، گفت: بر اساس اعلام نیاز نسبت به اعزام نیروهای جهادی اقدام می‌شود.

سردار شهسواری در پایان، روز پاسدار و میلاد با سعادت امام حسین (ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: برای اینکه سرباز ولایت هستیم به خود می‌بالیم و این افتخار برای ما کافی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.