حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » 4 تیم امدادی در مناطق سیل زده سیلوانا حضور دارند

4 تیم امدادی در مناطق سیل زده سیلوانا حضور دارندسرپرست فرمانداری ارومیه گفت: چها رتیم امدادی و راهداری در مناطق سیل زده پل های هاشم آباد و گلستانه، سوله دوکل و روستای «لورزینی» بخش سیلوانای ارومیه حضور دارند و در حال بررسی میزان خسارت هستند.

...

کاوش نیوز: علیرضا ملا محمدزاده افزود: دهنه قدیم ساخت پل هاشم آباد بر اثر سیل دیشب دچار تخریب شده و در حال حاضر نیروهای راهداری در حال ترمیم آن هستند.

وی ادامه داد: تردد در حال حاضر از حاشیه پل هاشم آباد امکان پذیر است و نگرانی خاصی در این منطقه وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت پل گلستانه نیز گفت: تخریب پایه این پل موجب بسته شدن راه شده بود که با تلاش ماموران راهداری مسیری موقت و فرعی برای تردد تدارک دیده شد.

وی با تاکید بر اینکه چهار خانه روستایی در مسیل رودخانه قرار داشتند، افزود: فقط یک باب منزل مسکونی از این تعداد دچار آبگرفتگی شده و امدادرسانی به آن در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری ارومیه با اشاره به اینکه مسیر «سوله دوکل» در منطقه مرگور تخریب شده است، گفت: مسیر جایگزین و فرعی برای تردد در این منطقه در نظر گرفته شده است و در حال حاضر کارشناسان راهداری در حال بررسی خسارت این مسیر هستند.

ملا محمدزاده ادامه داد: تلاش نیروهای امدادی و راهداری تا آرام شدن اوضاع ادامه دارد و مردم نگران تردد و بازگشایی مسیرها نباشند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.