حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » تیم های فوتسال فیروزکوه و قم فینالیست لیگ دسته سه کشور شدند

 تیم های فوتسال فیروزکوه و قم فینالیست لیگ دسته سه کشور شدندرییس هیات فوتبال شوط گفت: تیم های پدیده فیروزکوه و دلسوختگان اهل بیت قم با برتری مقابل حریفان در دیدارهای نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته سه باشگاه های کشور که به میزبانی این شهرستان در حال برگزاری است به مسابقه فینال راه یافتند.

...

کاوش نیوز: محسن حسین زاده افزود: این مسابقات با حضور هفت تیم از روز چهارشنبه /30 خرداد/ در سالن تختی شوط آغاز شده است و امروز یکشنبه /سوم تیر ماه جاری/در آخرین روز مسابقات با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال به پایان می رسد.
وی بیان کرد: عصر شنبه /دوم تیرماه/ در چهارمین روز این رقابت ها تیم پدیده فیروزکوه با برتری پنج بر 2 مقابل دانشگاه علوم پزشکی همدان به فینال رسید و تیم دلسوختگان اهل بیت قم با برتری 2 بر یک برابر هیات فوتبال شوط حریف فیروزکوه در دیدار پایانی شد.
وی افزود: به این ترتیب تیم های هیات فوتبال شوط و دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز برای رسیدن به جایگاه سومی دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.
حسین زاده گفت: پیشتر مرحله مقدماتی این مسابقات در چهار گروه 10 تیمی به میزبانی رشت برگزار شد و تیم فوتسال شوط به عنوان تیم نخست گروه یک به دور نهایی راه یافت.
تیم های هیات فوتبال شوط، دانشگاه علوم پزشکی همدان، پدیده فیروزه کوه و دلسوختگان اهل بیت به عنوان چهار تیم برتر این مسابقات جواز حضور در رقابت های لیگ دسته 2 کشور را کسب کردند.
هدایت تیم فوتسال شوط بر عهده سیروس آقانژاد است؛ شهرستان شوط در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی نیز تیم داری می کند و سال گذشته با قرار گرفتن در رده سوم جدول موفق به صعود به لیگ دسته 3 کشور نشد. 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.