حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » استقبال از آقای روحانی بیانگر اقتدار ایران است

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: استقبال گسترده و درخواست ملاقات سران کشورهای مختلف جهان از رئیس‌جمهوری کشورمان در آمریکا دستاورد اقتدار ، نفوذ منطقه‌ای ایران و مقاومت مردم کشورمان می‌باشد.

...

کاوش نیوز: حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه مشگین‌شهر با تقدیر از سخنرانی شایسته رئیس‌جمهوری در سازمان ملل افزود: سخنان مقتدرانه رئیس‌جمهوری برگرفته از مقاومت جانانه ملت، اقدامات غرورآفرین نیروهای مسلح و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روز به روز از قدرت و کارآیی سازمان ملل در جهت کاهش تنش‌های جهانی و گسترش عدالت در جهان کاسته می‌شود، گفت: این سازمان به ابزاری در دست صهیونیسم و استکبار جهانی تبدیل شده است.

باوقار اظهار داشت: دیگر سازمان‌های جهانی نیز از جمله سازمان حقوق بشر نیز به سرنوشتی مشابه گرفتار شده است.

وی همچنین افزود: ایران اسلامی با نگاه جدی به شرق و همکاری با هم‌پیمانان منطقه‌ای و استفاده از مدیران کارآمد و جوان و استفاده از ظرفیت داخلی می‌تواند گام اساسی در راستای حل مشکلات اقتصادی بردارد.

وی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی به تنهایی از عهده دستگاه قضایی خارج است، خواستار اقدام جدی دولت برای جلوگیری از واردات بی‌رویه کالاهای غیرضروری شد.

امام جمعه مشگین شهر همچنین با اشاره به بازار بسیار نامناسب فروش محصول سیب از تلاش مسئولان محلی در این زمینه قدردانی کرد و خواستار اقدام مسئولان کشوری برای صادرات این محصول به کشورهای همسایه شد.

حجت‌الاسلام باوقار از بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌شرقی برای برپایی ششمین بیمارستان ثابت چشم پزشکی در این شهرستان قدردانی کرد و تلاش بسیج سازندگی سپاه ناحیه مشگین‌شهر را در محرومیت‌زدایی قابل توجه دانست.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.