حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » طرح های صادرات محور اردبیل توسعه می یابد

 طرح های صادرات محور اردبیل توسعه می یابداستاندار اردبیل گفت: در راستای سیاست اقتصادی دولت طرح های تولیدی و خدماتی با قابلیت های صادراتی در این استان توسعه می یابد.

...

کاوش نیوز: اکبر بهنامجو در بازدید از طرح توسعه سالن های کارخانه آرتاویل تایر افزود: در حال حاضر یکی از اولویت ‌های اساسی اعمال مشوق های توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت از تولید کالاهای صادرات محور در استان است.

وی اظهار داشت: کارخانه لاستیک سازی آرتاویل تایر با ایجاد اشتغال مستقیم برای هزار و 300 نفر یکی از واحدهای موفق تولیدی استان اردبیل در این زمینه تلقی می شود.

وی بیان کرد: کارخانه ارتاویل تایر با مدیریت صحیح خود با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد تومان و با راه اندازی خط تولید لاستیک کامیون ، زمینه اشتغال بیش از 400 نفر دیگر را تا پایان سال جاری فراهم می کند.

وی با بیان اینکه مشکل برخی از کارگران این واحد در رابطه با بیمه تامین اجتماعی بررسی شد ، افزود: با حضور مدیران کل بیمه تامین اجتماعی ، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارفرما بعضی از مشکلات بررسی و مورد موافقت قرار گرفت.

وی گفت: با راه اندازی فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر 35 درصد نیاز کشور به لاستیک های درجه یک تامین می شود.

بهنامجو با بیان اینکه حدود 80 میلیارد تومان تسهیلات برای این کارخانه در نظر گرفته شده ، افزود: از این مبلغ مقداری پرداخت شده و به زودی بقیه مبلغ توسط صاحب کارخانه دریافت می شود.

استاندار اردبیل همچنین در جریان بازدید از مراحل احداث کارخانه پتروشیمی آرتا انرژی بین کرد: این کارخانه محصولات متانول و فرمالین که مواد اولیه مورد نیاز کارخانه های چوب و mdf هستند را تولید خواهد کرد.

وی افزود: بالغ بر220 میلیارد تومان و 40 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی برای راه اندازی این واحد تولیدی صورت گرفته است.

بهنامجو با بیان اینکه این پروژه به صورت 24 ساعته فعال بوده و طبق زمان بندی مشخص در شهریور ماه سال 98 به بهره برداری می رسد ، گفت: با راه اندازی پتروشیمی آرتا انرژی برای 400 نفر شغل ایجاد خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.