حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » اردبیل رتبه اول در انتخابات نظام مهندسی ساختمان را کسب کرد

اردبیل رتبه اول در انتخابات نظام مهندسی ساختمان را کسب کردمدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از کسب رتبه اول این استان در کشور به لحاظ میزان مشارکت مهندسان در انتخابات نظام مهندسی ساختمان خبر داد.

...

کاوش نیوز: محبوب حیدری در آیین اعطای اعتبارنامه هیات مدیره هشتمین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: 10 هزار و 600 مهندس استان اردبیل حائز شرایط برای شرکت در هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان بودند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مهندسان استان در هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان 36 درصد بود، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات سه هزار و 800 مهندس پای صندوق رای رفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: برای مشارکت حداکثری و راحتی شرکت کنندگان این دوره از انتخابات در 6حوزه و 5 شهرستان استان برگزار شد.

حیدری گفت: یکی از مهم ترین مطالبات جامعه مهندسان و شرکت کنندگان صداقت و سلامتی اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان است.

وی خواستار افزایش نظارت ها به طور مداوم بر نحوه ساخت و ساز بناها شد و افزود: کلاس های آموزشی لازم برای منتخبین به طور مستمر برگزار خواهد شد و اعضای هیات مدیره باید قوانین را رعایت کنند.

در این آیین اعتبار نامه اعضای جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل اعطا شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.