حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » منطقه ویژه اقتصادی چهره شهرستان نمین را متحول می کند

منطقه ویژه اقتصادی چهره شهرستان نمین را متحول می کندمعاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: منطقه ویژه اقتصادی جزو اولویت های مهم نمین است که می تواند موجب آبادانی و اشتغالزایی در این شهرستان شود.

...

کاوش نیوز: علی نواداد روز دوشنبه در آئین معارفه فرماندار جدید نمین افزود: در زمینه های صنعتی و گردشگری از تمام طرح ها با محوریت ایجاد اشتغال در شهرستان نمین استقبال می کنیم.
او با اشاره به اینکه خدمت به مردم توفیق بزرگی در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: فرماندار جدید با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های صنعتی و گردشگری شهرستان نمین برنامه مناسبی برای پیشرفت هر چه بیشتر این منطقه تدوین نماید.
نواداد اظهار کرد: توسعه و پیشرفت در سایه همکاری و تعامل با سایر دستگاهها میسر می شود.
امام جمعه نمین هم در این آئین با بیان اینکه مسئولان همواره باید در میان مردم بوده و از اشرافیت و تجملات دوری کنند، گفت: انقلابی ماندن و انقلابی زیستن از جمله شاخصه های مهم مسئولان در نظام اسلامی است.
حجت الاسلام صفر یوسف زاده در ادامه از همه مسئولان خواست مبارزه با رانت خواری ، ویژه خواری و باند بازی را در اولویت برنامه خود قرار داده و از نا امید شدن مردم جلوگیری کنند.
او با بیان اینکه فرهنگ مهم ترین مولفه و شاخصه شهرستان نمین در استان اردبیل به حساب می آید، گفت: دین و دانش و عقل و ایمان به فرهنگ غنی این منطقه سمت و سوی متعالی داده است.
فرماندار نمین نیز با اشاره به اینکه برای پیشرفت همه جانبه نمین تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها به صورت همزمان به کار ببریم، گفت: آرامش ، امنیت و وحدت مهم ترین شاخص های تسهیل کننده پیشرفت در منطقه هستند.
عاطف ناصری بر رفع فواصل بین مردم و دولت ، خودداری از تجمل و تشریفات و عملگرا بودن در راه خدمت به ملت تاکید کرد.
در این آئین عاطف ناصری به عنوان فرماندار جدید شهرستان نمین معرفی و از زحمات فرهاد عبدالعلی پور قدردانی شد.
فرهاد عبدالعلی پور 31 ماه به عنوان فرماندار شهرستان نمین فعالیت کرده و اخیرا با حکم استاندار اردبیل به عنوان مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل معرفی شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.