حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » برجام اقتصاد ایران را تکان نداد/ برخورد با مفاسد اقتصادی تعارفی بیش نیست

 

 

دبیر جامعه روحانیت مبارز گلستان با تاکید بر اینکه نتیجه برجام هنوز برای مردم ملموس نشده و ارزانی ناشی از آن را احساس نکردند، گفت: برجام هیچ تکان اقتصادی برای ایران نداشت.

...

 

 

به گزارش کاوش نیوز، حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی در خصوص سخنان آقای هاشمی در باره منتقدین برجام و اینکه اگر دولت لیست مشکلات حل شده به واسطه برجام را منتشر کند افرادی که می‎گویند برجام دستاوردی نداشته به واسطه این دروغ بزرگ نزد خانواده خود شرمنده می‎شوند، اظهار کرد: بنده معتقد هستم دوران مدیریت آقای هاشمی طول کشیده و بهتر است ایشان بروند استراحت کنند.

وی با اشاره به اینکه بیان چنین مسائلی در شأن آقای هاشمی نیست، تصریح کرد: اینکه هر مطلبی را بدون تحقیق و مطالعه بر زبان می‎آورند جز اینکه جایگاه هاشمی را به خاطر مسائل حزبی تنزل دهد چیزی به دنبال ندارد.

دولتمردان اقتصاد مقاومتی را سرلوحه قرار دهند

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان با تاکید بر اینکه مردم منتظر عملی شدن وعده‎های روی کاغذ مانده هستند، گفت: 70 درصد کارخانه‎ها تعطیل یا نیمه تعطیل هستند این نشان می‎دهد هنوز از لحاظ اقتصادی نتوانستیم خوب عمل کنیم.

جمشیدی افزود: وزیر خارجه آمریکا از یک سو می‎گوید بانک‎های اروپایی می‎توانند با ایران مراوده داشته باشند اما از سوی دیگر بانک‎های اروپایی می‎گویند ما نمی‎توانیم با ایران داد و ستد کنیم و از این ترس داریم که به واسطه همکاری با ایران، موانعی جلوی ما گذاشته شود این مسائل نشان می‎دهد درصدی از تعهدات هنوز انجام نشده است.

وی ابراز امیدواری کرد دولتمردان بیانات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی را باید سرلوحه قرار دهند و در عمل مطیع رهبری باشند و مسائل جامعه را پیگیری کنند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز حز‎ب‎ال.. گلستان افزود: توهین به مردمِ دلسوزی که شهید دادند، مرارت کشیدند به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

جمشیدی بیان کرد: به نظر می‎رسد بهتر است که آقایان بروند گوشه‎ای بنشینند و بستر مدیریت و امور کشور را به دست کسانی بدهند که در اقدام و عمل تابع رهبری باشند، دلسوز مردم باشند و واقعا کار انجام دهند.

دادستان به عنوان مدعیالعموم ورود کند

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان در خصوص گرفتن حقوق نجومی برخی مدیران تخلف قانونی است، گفت: متاسفانه آقایان خودشان را سرگرم برخی کارهای جنبی کرده و محرومین و مستضعفین را فراموش کردند که این قضیه تازگی ندارد.

جمشیدی با ابراز تاسف از این وضعیت افزود: موضوع گرفتن حقوق‎های نجومی در یک الی دو ماه اتفاق نیفتاده و مدت مدیدی است که چنین وضعیتی وجود دارد همه آقایانی که در مجرای قانونگذاری هستند و باید حافظ قانون اساسی باشند باید مدافع مردم و حقوق محرومان باشند.

وی توجه به کوخ‎نشینان را از توصیه‎های اکید امام راحل و مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: متاسفانه کاخ‎نشینان و مرفهین در این دولت بیشتر مورد توجه قرار گرفتند این مسائل نشان می‎دهد باید در این مدیریت تجدیدنظر شود قوه مجریه و کسانی که در این امر دخیل هستند و یا دادستان به عنوان مدعی‎العموم ورود کند.

مجلس و دولت حافظ اجرای قانون باشند

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان افزود: اینکه کسی استعفا دهد و شانه خالی کند، تخلفِ صورت گرفته چه می‎شود استعفا کردن حقوق‎بگیران نجومی که مردم را راضی نمی‎کند مردمی که این همه خون دادند شهید دادند، عدالت‎خواهی شعارشان است باید مسئولان اصل حقوق مردم را مورد توجه قرار دهند.

جمشیدی با تاکید بر اینکه حق‎الناس مربوط به یک قشر خاص نیست، افزود: باید جلوی تخلفات را گرفت و برخورد جدی کرد با وجود اینکه قانون میزان درآمد افراد را مشخص کرده اما عده‎ای درآمدهای آنچنانی برای خودشان درست کردند و به دنبال رفاه‎طلبی هستند.

وی با بیان اینکه قانونگذاران باید در نظارت جدی عمل کنند، گفت: قانونی که در مجلس تصویب می‎شود باید به درستی اجرا شود رئیس‎جمهور نیز باید حافظ اجرای قانون باشد در این قضیه باید علاوه بر رئیس‎جمهور، معاونان، وزرا و عوامل دولت به آنچه می‎گویند عمل کنند تا اقدام و عمل توام باشد شعار نوشته شده روی کاغذ فایده‎ای ندارد.

صداقت گفتار مسئولان باید به مرحله عمل برسد

دبیر جامعه روحانیت مبارز حز‎ب‎الله گلستان در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادی بدون در نظر گرفتن هرگونه خط قرمز که معاون اول رئیس‎جمهور بر آن تاکید داشته است، بیان کرد: به نظر می‎رسد این یک تعارف بیش نیست اگر بنا بود با تخلفاتی که متخلفان انجام دادند برخورد شود باید حداقل یک واکنش صورت می‎گرفت اما تاکنون واکنش مثبتی نسبت به قضیه صورت نگرفته است.

جمشیدی افزود: با این وضعیت بعید به نظر می‎رسد آقایانی که در خط قرمز، بالای خط قرمز یا زیرخط قرمز باشند به دادگاه معرفی شوند و مورد محاکمه قرار بگیرند اما امیدواریم صداقتی که در گفتار برخی مشاهده می‎شود به مرحله عمل نیز برسد ما نیز منتظر هستیم برخورد با متخلفان بدون در نظر گرفتن مسائل حزبی و جناحی به صورت قانونی انجام شود.

وی در خصوص دیدار فائزه هاشمی با رهبران فرقه ضاله بهائیت گفت: این موضوع را آقای هاشمی در برخی سایت‎ها تکذیب کرده است ولی اگر چنین چیزی انجام شده باشد آقایان باید به اصل ریشه دینی و اعتقادی مراجعه کنند همه فقها و کارشناسان دینی این حرکت را جایز نمی‎دانند.

تعلل دولت و دستگاه دیپلماسی باعث زیرسوال رفتن ابهت جمهوری اسلامی میشود

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان افزود: دیدار فرزند هاشمی با رهبران فرقه ضاله بهائیت ترویج باطل است و به نوعی منکر را معروف و معروف را جدا کردن از اعتقادات کرده است لذا خانواده ایشان باید به خواسته‎های نظام اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و خون شهدا احترام بگذارند و به اعتقادات دستبرد نزنند.

جمشیدی در خصوص اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برخورد تحقیرآمیز سعودی‎ها با مذاکره‎کنندگان ایرانی و انگشت‎نگاری از آنان گفت: این رفتارها نشان می‎دهد که آنها مسائل سیاسی را سبک سنگین می‎کنند عربستان اعلام کرد که شرایط ایران برای حج امسال را نمی‎پذیرد در فاجعه منا هم اگر مقام معظم رهبری آن هیمنه را انجام نمی‎داد آنها جنازه‎ها را تحویل نمی‎دانند.

وی تاکید کرد: این تعلل‎ها از سوی دولت و دستگاه دیپلماسی باعث می‎شود که ابهت جمهوری اسلامی زیرسوال برود لذا باید قاطعانه در برابر این مسائل ایستادگی کرد دولت باید راهکاری بیندیشد که از معضلات سیاسی و بین‎المللی بیرون بیاییم.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.