حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » تنها عملکرد دولت بزک برجام است

 

امام جمعه شهرستان بندرگز با بیان اینکه هزینه جاری دولت یازدهم طی دو سال اول با دولت هشت ساله احمدی‎نژاد برابری می‎کند، گفت: تنها عملکرد این دولت بزک برجام است.

...

 

به گزارش کاوش نیوز، حجت‎الاسلام سیدمصطفی محمدی اظهار کرد: اینکه دولت یازدهم مردم را نمی‎بینند جای شگفتی ندارد عملکرد دولت نشان می‎دهد مردم در این دولت جایگاهی ندارند.

وی با اشاره به اینکه پول آب، برق، گاز و امتیازات در این دولت چند برابر افزایش یافت، تصریح کرد: پول بنزینی که ما الان می‎خریم در این دولت بیش از دو برابر شد و از 400 تومان به هزار تومان رسید اما میزان یارانه‎ها همان 45 هزار تومان است که این میزان یارانه با توجه به روند تورمی قیمت‎ها از دولت احمدی‌نژاد تا دولت روحانی تغییری نکرده است.

وقتی اشرافیت در زندگی دولتمردان بیاید مردم فراموش میشوند

امام جمعه شهرستان بندرگز افزود: میزان یارانه با توجه به روند افزایشی قیمت‎ها باید حدود 150 هزار تومان شود اما همان 45 هزار تومان را دولت به مردم می‎دهد لذا اینها نشان می‎دهد که دولت برای مردم نیست و برای خودش است.

محمدی بیان کرد: هزینه جاری دولت نشان می‎دهد که نه تنها یکسری از مدیران حقوق نجومی می‎گیرند بلکه افراد دیگری هم هستند که از این درآمدهای هنگفت بی‎بهره نبوده و حقوق نجومی دریافت می‎کنند اما هنوز جایی درز نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: هزینه جاری دولت یازدهم طی دو سال اول با دولت هشت ساله احمدی‎نژاد برابری می‎کند رئیس‎جمهوری که برای استخر خودش میلیاردها هزینه می‎کند؛ برای دفتر کارش هزینه میلیاردی می‎تراشد نشان می‎دهد این دولت نمی‎تواند به فکر مردم باشد وقتی اشرافیت در دولت و در زندگی دولتمردان بیاید در حقیقت مردم فراموش می‎شوند.

دولت در زمینه برخورد با فساد حرف زیاد میزند ولی برخوردی انجام نمیگیرد

امام جمعه شهرستان بندرگز افزود: توکلی عضو برنامه و بودجه مجلس در سخنانی اعلام کرده بود که برخی مدیران 37 میلیون تومان حقوق می‎گیرند در شرایطی که برخی مردم با 500 هزار تومان حقوق ماهانه امرار معاش می‎کنند این تفاوت‎های آشکار مغایر با عدالت اسلامی است.

محمدی گفت: این دولت در زمینه برخورد با فساد حرف زیاد می‎زند اما در عمل اتفاقی نمی‎افتد آنها فقط خط و حزب و جناح خود را می‎بینند و اگر جریان فکری خودشان فسادی انجام دهند برخوردی انجام نمی‎گیرد.

وی افزود: چطور خانم خالقی که به لحاظ قانونی صلاحیت لازم را ندارد اصرار دارند که به مجلس برود، حضور چنین شخصی که باید از ارزش‎ها صیانت کند اما خودش ارزش‎ها را زیرپا می‎گذارد چطور برایش دعوتنامه می‎فرستند که به مجلس برود این خانم که جایگاهی در خانه ملت ندارد

تمام فسادها باید از دولت ریشهکن شود

امام جمعه شهرستان بندرگز اظهار کرد: موضوع دیگری که مطرح است اینکه چطور از فتنه و فتنه‎گران دفاع می‎شود چرا آقای روحانی با فتنه‎گرانی که در بدنه دولت وجود دارند مقابله نمی‎کند اینها خودش نوعی فساد است، اگر دولت می‎خواهد با فساد مقابله کند نباید حزب و جناح را ملاک عمل بداند و بگوید چون از جناح من است پس مقابله و برخورد لازم نیست.

محمدی با تاکید بر اینکه تمام فسادها اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی باید از دولت ریشه‎کن شود، گفت: دولت باید از خودش شروع کند این که ادعا شود اما عملی صورت نگیرد اعتماد مردم را خدشه‎دار می‎کند.

وی بیان کرد: مگر درآمدهایی که دولت دارد غیر از بیت‎المال است، شهرداری مگر از دولت ارتزاق می‎کند این نهاد از ناحیه مردم درآمدهایی را دریافت کرده اما باید رعایت قانون را اصل بداند شهرداری نمی‎تواند بگوید چون از دولت درآمد نمی‎گیرم پس هرطور که می‎خواهم باید از منابع بیت‎المال استفاده کنم این که اصلا درست نیست.

جایگزینی قائم مقام به جای رئیس مستعفی بیمه مرکزی وضعیت را بدتر میکند

امام جمعه شهرستان بندرگز با تاکید بر اینکه عدالت اجتماعی باید رعایت شود، گفت: این نظام برای مردم است و رعایت بیت‎المال جزو حقوق مردم محسوب می‎شود.

محمدی در خصوص افشاگری رسانه‎ها درباره حقوق نجومی برخی مدیران و استعفای رئیس بیمه مرکزی گفت: اینها نگفتند ما به خاطر فساد استعفا کردیم بلکه به خاطر اینکه مطلب بیرون درز کرده از سمت خودشان استعفا کردند.

وی بیان کرد: اینکه رئیس بیمه مرکزی رفته و قائم مقام ایشان جایگزین شده است که وضعیت بدتر می‎شود چراکه ایشان نیز دریافت‎کننده حقوق نجومی بوده و حتما همان روند قبلی را ادامه می‎دهد.

دولت و آقای هاشمی چرا دستاوردهای برجام را به مردم واضح و شفاف نمیگویند

امام جمعه شهرستان بندرگز خواستار حکم نفصال از خدمت حقوق‎بگیران نجومی را خواستار شد و گفت: باید حکم انفصال از خدمت برای این افراد صادر کرد نه اینکه حقوق نجومی هم بگیرند و فقط مدیریت‎ها جابه‎جا شود.

محمدی گفت: آقای هاشمی معتقد هستند دست متخصصین باز شده و درب دانشگاه‎ها به روی ایران باز؛ پس چرا ما اخراج دانشجویان را در نروژ و یکسری جاهای دیگر شاهد هستیم؟ چرا آزادیِ رفت و آمد در این کشورها برای ایران نیست؟ چرا حتی عربستان به ما اجازه نمی‎دهد که وارد این کشور شویم؟ چرا آمریکا از کشورهایی که داخل ایران می‎شوند از ورود این کشورها به آمریکا ممانعت می‎کند یا تحریم را اعمال می‎کند؟ اینها دارند خودشان را گول می‎زنند تنها چیزی که در این دولت دارند همین برجام است باید آن را بزک کنند و تحویل مردم دهند.

وی افزود: دولت و آقای هاشمی چرا دستاوردهای برجام را به مردم واضح و شفاف نمی‎گویند اینکه بگوییم برجام آفتاب تابان است یا فتح‎الفتوح است اینها را که دستاورد نمی‎گویند بنده فکر می‎کنم اینها شرمنده مردم هستند که اینگونه حرف می‎زنند و باید شرمنده مردم باشند.

دولت برجام را بزک کرده است

امام جمعه شهرستان بندرگز بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری می‎فرمایند که این خسارت محض است یعنی عمق مطلب، بعدها مشخص می‎شود که ما در قبال برجام چه ضررهایی کردیم معظم‎له بدون کارشناسی که این مطالب را مطرح نمی‎کنند.

محمدی افزود: اینها در دورانی گفتند که در زمان دولت خاتمی آن موقع که روحانی در بحث امنیت ملی و مذاکره‎کننده بود ما نزدیک شدیم به پلمپ کردن و از بین بردن تاسیسات هسته‎ای ایران ولی مقداری اهمال کردیم تا اینکه احمدی‎نژاد آمد و با روی کار آمدن دولت‎های نهم و دهم دیگر مسئله هسته‎ای قابل از بین بردن نبود تا اینکه روحانی رئیس دولت یازدهم شد.

وی گفت: روی کار آمدن دولت یازدهم یعنی از بین بردن هسته‎ای ایران که این موضوع را اسرائیل و آمریکا نیز گفته بودند پس چرا باید دولت برجام را اینگونه بزک کنند.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.